Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Η AOL ανακοίνωσε την αγορά της αμερικανικής ιστοσελίδας The Huffington Post έναντι του ποσού των 315 εκατομμυρίων δολαρίων!

huffingtonpost.com logo

Η συμφωνία έχει πάρει το πράσινο φως από τα διοικητικά συμβούλια των δύο ομίλων, αλλά θα πρέπει να εγκριθεί και από τις αμερικανικές αρχές μέσα σε διάστημα τριών μηνών. H ιστοσελίδα The Huffington Post ανήκει στην ελληνικής καταγωγής Αριάνα Χάφινγκτον, θεωρείται ότι έχει μεγάλη πολιτική επιρροή στις Η.Π.Α. και καταγράφει μεγάλη επισκεψιμότητα με 25 εκατομμύρια επισκέπτες το μήνα.

Όπως σχολιάζει η Guardian, η συγχώνευση των δύο εταιρειών αναµένεται να δημιουργήσει έναν ηλεκτρονικό δηµοσιογραφικό κολοσσό µε 270 εκατοµµύρια µοναδικούς αναγνώστες τον µήνα ανά τον κόσμο. 

Η Guardian επισημαίνει ότι η πώληση στην AOL σηματοδοτεί ένα προσωπικό θρίαμβο της Αριάνας Χάφινγκτον καθώς στο πλαίσιο της συμφωνίας, η ιδρυτής της ιστοσελίδας θα αναλάβει πρόεδρος και θα διατηρήσει την αρχισυνταξία του Huffington Post Media Group, έναν όμιλο στον οποίο θα ανήκουν η Huffington Post και οι άλλες ιστοσελίδες του AOL, Engadget, TechCrunch, Moviefone, MapQuest, Black Voices, PopEater, AOL Music, AOL Latino, AutoBlog, Patch και StyleList.

Η Αριάνα Χάφινγκτον έχει δηλώσει ότι η ιστοσελίδα της, πραγματοποίησε κέρδη το 2010 για πρώτη φορά.

Οι New York Times αναφέρουν εκτιμήσεις στελεχών της The Huffington Post σύμφωνα με τις οποίες η ιστοσελίδα θα έχει φέτος έσοδα 60 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με το 2010 που είχε 31 εκατομμύρια δολάρια.

Arriana HuffingtonΑριάνα Χάφινγκτον: Από blogger, κολοσσός του διαδικτύου

«Θέλω (αυτή η εξαγορά) να είναι η τελευταία μου λέξη», δήλωσε η 60χρονη σήμερα Χάφινγκτον, δίπλα στο όνομα της οποίας ταιριάζουν πολλοί τίτλοι, όπως ταπεινή μετανάστρια, απόφοιτος του Cambridge, συγγραφέας, εκφωνήτρια, πρώην σύζυγος πολιτικού, Ρεπουμπλικανή που έγινε Δημοκρατική, παραλίγο κυβερνήτης της Καλιφόρνια και τώρα «απόλυτη βασίλισσα» του διαδικτύου.

Η Χάφινγκτον, κόρη Έλληνα δημοσιογράφου, έχει καταφέρει να γίνει ένας από τους πιο σημαίνοντες ανθρώπους στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης των ΗΠΑ κατά τα τελευταία πέντε χρόνια. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι ο διευθύνων σύμβουλος της AOL, Τιμ Άρμστρονγκ, έψαχνε ένα «καυτό» όνομα στο διαδίκτυο, ως μέρος της στρατηγικής του για τη μετατροπή της εταιρείας του σε ένα σημαντικό παράγοντα στον κόσμο του διαδικτύου.

Με την Huffington Post ωστόσο δεν παίρνει μόνο την ιστοσελίδα, αλλά το πιο σημαντικό κομμάτι του, την ίδια την Χάφινγκτον.

Γεννημένη με το όνομα Αριάνα Στασινοπούλου, η Χάφινγκτον ξεκίνησε την καριέρα της στα Μέσα ως συντηρητική σχολιάστρια. Ωστόσο η πρώην σύζυγος του τέως ρεπουμπλικάνου γερουσιαστή Μάικλ Χάφινγκτον έκανε στροφή 180 μοιρών στα τέλη της δεκαετίας του ’90 και «ασπάστηκε» το στρατόπεδο των Δημοκρατικών. Έκτοτε έγινε ιδιαιτέρως δημοφιλής για την ικανότητά της να επικοινωνεί με τον κόσμο και να χτίζει «κοινά» στο διαδίκτυο. Η Huffington Post έγινε η νούμερο ένα ιστοσελίδα για την καμπάνια του Μπαράκ Ομπάμα στις εκλογές του 2008. Δεν είναι τυχαίο ότι το πάρτι της ιστοσελίδας που στήθηκε μετά τη νίκη των Δημοκρατικών έχει μείνει στην ιστορία.

Την ιστοσελίδα επισκέπτονται μηνιαίως σχεδόν 25 εκατομμύρια χρήστες που γράφουν περίπου 4 εκατομμύρια σχόλια.

Η Αριάνα στο νέο της πόστο στην AOL θα είναι υπεύθυνη για το νέο οργανισμό Huffington Post Media Group, των τεχνολογικών ιστοσελίδων TechCrunch και Engadget, ενώ θα διευθύνει και τις ιστοσελίδες Patch, MapQuest και Moviefone.

Όχι και άσχημα για την 60χρονη Ελληνίδα που κατάφερε με την ευελιξία και το κοφτερό μυαλό της να περιθωριοποιήσει τα συμβατικά Μέσα Ενημέρωσης και να εγκαθιδρύσει τη δική της ιντερνετική γλώσσα.

 

08/02/2011 - epikaira.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;