16 Φεβρουαριου 2011
Posted in
Επικαιρότητα
H Google βρίσκεται σε διερευνητικές επαφές με την Ευρωπαϊκή Ένωση προκειμένου να κλείσει συμβιβαστικά η έρευνα που έχει ξεκινήσει από τις αρμόδιες αρχές σχετικά για την κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης στην αγορά διαδικτυακής αναζήτησης. Σύμφωνα με διάφορες πηγές αλλά και τον (πρώην) Διευθύνων Σύμβουλο της Google Έρικ Σμιντ η εταιρεία προτιμάει μία συμβιβαστική λύση.
Η Αμίλια Τόρες εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, όταν ρωτήθηκε σχετικά με το θέμα, δήλωσε πως η έρευνα συνεχίζεται.
"Όπως είναι γνωστό η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει παραγγείλει σε βάθος έρευνα και ανάλυση αγοράς σχετικά με το ζήτημα αυτό και αναμένει τα αποτελέσματα της. Δεν θα προδικάσουμε την κατάληξη της έρευνας ούτε της υπόθεσης αυτής", δήλωσε η εκπρόσωπος.
Η Επιτροπή ανακοίνωσε την έναρξη της έρευνας στα τέλη Νοεμβρίου, μετά από καταγγελίες τριών εταιρειών: της βρετανικής Foundem, της Ciao που ανήκει στην Microsoft, και της γαλλικής ιστοσελίδας ejustice.gr.
Δεν αποτελεί έκπληξη το ενδιαφέρον της Google να κλείσει γρήγορα την υπόθεση αυτή. Το 2008, όταν το Υπουργείο Δικαιοσύνης των Η.Π.Α. απείλησε με δίκη εξαιτίας της συμφωνίας Google-Yahoo, η Google αποσύρθηκε από την συμφωνία μη θέλοντας να αντιμετωπίσει την υπόθεση στα δικαστήρια. Τακτική της Google είναι να αποφεύγει εκείνες τις μακροχρόνιες νομικές έρευνες που τόσο η Microsoft όσο και η Intel έχουν αντιμετωπίσει κατά το πρόσφατο παρελθόν.
"Πιστεύω πως μας ενδιαφέρει και θα ήθελα να ελπίζω πως ενδιαφέρει και εκείνους (σημ. εννοεί την Ε.Ε.) προκειμένου να ολοκληρωθεί γρήγορα η ανάλυση των ανησυχιών, άλλοτε μικρής σημασίας άλλοτε λάθος, των ανταγωνιστών μας και να αποδειχθεί πως η λειτουργία είναι είναι σύμφωνη με το γράμμα και το πνεύμα του νόμου", δήλωσε ο Έρικ Σμίντ.
"Kαταλαβαίνουμε πως διαδραματίζουμε έναν σημαντικό ρόλο στην Ευρώπη και δεν τον αρνούμαστε."
Η βιασύνη της Google είναι ένδειξη της θέλησης της εταιρείας να αποφύγει μία όντως μακρόχρονη και δυσάρεστη δημοσιότητα και ασφαλώς ένα μεγάλο οικονομικό πρόστιμο. Επιπλέον όμως η εταιρεία μοιάζει το ίδιο πρόθυμη να αποφύγει μία έρευνα που θα αποδείξει πόσο ισχυρή είναι στην αγορά αναζήτησης και σε ποιόν βαθμό μπορεί να ελέγξει την επιτυχία ή την αποτυχία άλλων ιστοσελίδων. H Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει αποστείλει ερωτηματολόγια σε διαφημιστές, ιδιοκτήτες ιστοσελίδων, κάθετες (ειδικές) μηχανές αναζήτησης προκειμένου να συλλέξει πληροφορίες σχετικά με την επιχειρηματική τους δράση και πως αυτή επηρεάζεται από την Google.
08/02/2011 - nm96027 / adslgr.com με πηγή από theregister.co.uk
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV