Διαφήμιση
( 1 ψήφος )

«Πατάνε γκάζι» οι χρήστες του Facebook στην Ελλάδα, καθώς τα κοινωνικά δίκτυα κερδίζουν συνεχώς έδαφος στις προτιµήσεις εκείνων που συνδέονται στο ίντερνετ και πλέον εντάσσονται άµεσα στην καθηµερινότητά τους.

Κατακόρυφη άνοδος της κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα!

Ως επί το πλείστον άνδρες νεαρής ηλικίας είναι οι πιο φανατικοί, ενώ βασιλιάς των κοινωνικών δικτύων στην Ελλάδα παραµένει –όπως αναµενόταν– το Facebook.

Συγκεκριµένα, όπως προκύπτει από τα τελευταία στοιχεία της έρευνας WEB ID της Focus Bari, ένας στους τρεις Ελληνες (36%) που συνδέεται στο ίντερνετ χρησιµοποιεί σήµερα τα κοινωνικά δίκτυα µε σκοπό να έλθει σε επικοινωνία µε τους φίλους του, να εκφραστεί, να ψυχαγωγηθεί, να αποδράσει, να φλερτάρει ή ακόµη και να εκτονωθεί.

Ως προς τα δηµογραφικά χαρακτηριστικά των φίλων των κοινωνικών δικτύων, η ενασχόληση µε τα social media είναι εντονότερη µεταξύ του ανδρικού κοινού και επικεντρώνεται κατά κύριο λόγο στις ηλικίες έως 34 ετών. Οι πιο φανατικοί χρήστες πάντως είναι οι νεώτεροι σε ηλικία. Ενδεικτικό είναι ότι το ποσοστό ενασχόλησης στους νέους εκτινάσσεται στο 79% µεταξύ των ηλικιών από 13 έως 17 ετών και στο 72% µεταξύ των ηλικιών από 18 έως 24 ετών.

Παράλληλα, ενδεικτικό της… φρενιτίδας που έχει χτυπήσει τους έλληνες χρήστες του ίντερνετ είναι ότι το Facebook αποτελεί τον δηµοφιλέστερο κόµβο αφού συγκεντρώνει επισκεψιµότητα της τάξεως του 21% σε επίπεδο ηµέρας, του 31% σε επίπεδο εβδοµάδας και του 33% σε επίπεδο µήνα. Μία ακόµη απόδειξη πόσο δηµοφιλές είναι αποτελεί το γεγονός ότι έχει πενταπλασιαστεί ο αριθµός των ηµερήσιων επισκεπτών του τα τελευταία δύο χρόνια, επιβεβαιώνοντας τη ραγδαία εξέλιξή του. Στον αντίποδα, µε εξαίρεση τοYouTube, τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα απέχουν παρασάγγας κατά το πόσο δηµοφιλή είναι σε σύγκριση µε το Facebook. Συγκεκριµένα, σύµφωνα µε τα στοιχεία της έρευνας, η επισκεψιµότητα σε επίπεδο µήνα εκτινάσσεται στο 44% για το YouTube και µειώνεται κάθετα στο 3% για το MySpace, στο 2% για το Hi5, επίσης στο 2% για το Blogger και το Twitter και το µόλις το 1% στο Flickr. Αυτό σηµαίνει ότι ουσιαστικά για τους Ελληνες ο όρος «κοινωνικά δίκτυα» ταυτίζεται µε το Facebook και µόνο ελάχιστοι είναι εκείνοι που «απιστούν» συνδεόµενοι σε άλλες ιστοσελίδες παρόµοιας λογικής.

Αξίζει να σηµειωθεί ότι η έρευνα καλύπτει άνδρες και γυναίκες 13 έως 70 ετών, που είναι κάτοικοι του Νοµού Αττικής, του Νοµού Θεσσαλονίκης και της λοιπής ηπειρωτικής Ελλάδας και της Κρήτης. Το µέγεθος του δείγµατος είναι 9.980 άτοµα, αντιπροσωπευτικά του παραπάνω πληθυσµού.

 

tanea.gr / ethnos.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;