Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Ποιος θα μας σώσει όμως από τους απατεώνες που βρίσκονται γύρω μας;

online shopping

Εγώ άλλα είχα στο µυαλό µου να γράψω αυτόν το µήνα. Αλλά έλα που µε πάει γύρω-γύρω κι όλο γι' αυτό ακούω να [µου] µιλάνε. Θέλει ο παπάς ν’ αγιάσει κι ο διάβολος δεν τον αφήνει...

Για ποιο θέµα; Μα για τις ηλεκτρονικές µας αγορές, βεβαίως, βεβαίως. Ρεζίλι διεθνώς έχουµε γίνει και ως πελάτες. Γιατί, τι είναι, φίλοι µου, το ηλεκτρονικό εµπόριο; Ένας που πουλάει, ένας που αγοράζει... κι ένας που µεταφέρει.Ο αγοραστής προπληρώνει συνήθως το αγαθό και ο πωλητής τού το στέλνει. Και µάλιστα σχεδόν πάντα µε "tracking number" [σε... άπταιστα ελληνικά], ώστε ο αγοραστής να ξέρει ανά πάσα στιγµή πού βρίσκεται το πακέτο του. Και περιµένει ο πτωχός, πλην τίµιος, αγοραστής και περιµένει και περιµένει. Και µετά αποφαίνεται ότι ο πωλητής ήτο απατεών.Όχι, φίλοι µου, δεν είναι έτσι.

Ιστορία πρώτη: Φίλη που αγοράζει αποκριάτικες στολές για τα δίδυµα κοριτσάκια της από Αγγλία. Περιµένει, περιµένει… Τελικά αποδεικνύεται ότι οι στολές έχουν πάει σε άλλη διεύθυνση και έχουν παραληφθεί κανονικά. Αντίδραση των Άγγλων: "Άσε, ξέρουµε δε θα βρεις άκρη". Και στέλνουν καινούργιες.

Ιστορία δεύτερη: Φίλος που αγοράζει laptop από Γερµανία. Περιµένει, περιµένει... Ένα µήνα στο τελωνείο [από ΕΕ; – πώς το έκαναν αυτό;] και µετά τα ΕΛΤΑ δηλώνουν ότι άφησαν ειδοποίηση, αλλά δεν το ζήτησε κανένας. Στο τσακ το πρόλαβε να µη φύγει πίσω [να φύγει πίσω ή µήπως για κάπου αλλού;]. Επικοινωνεί µε τους Γερµανούς, οι οποίοι του δηλώνουν ότι από τα κρούσµατα που έχουν, σκέφτονται ν' αλλάξουν τρόπο αποστολής.

Ιστορία τρίτη: Φίλη που αγοράζει mp4 από Χονγκ Κονγκ. Περιµένει, περιµένει… Ένα µήνα επίσης στο τελωνείο [ελάχιστο ποσό – πώς το έκαναν αυτό;] και µετά τα ΕΛΤΑ δηλώνουν ότι άφησαν ειδοποίηση, αλλά δεν το ζήτησε κανένας [παιδιά, copy paste κάνω, µην αναρωτιέστε, αλλά δε φταίω εγώ]. Έλα ντε όµως, που η συγκεκριµένη είχε δηλώσει τη διεύθυνση της δουλειάς της, όπου επί 24ώρου υπάρχει φύλακας και παραλαµβάνει τα πάντα; Την πάπια στα ΕΛΤΑ. Πού αφήσατε την ειδοποίηση, βρε παιδιά; Στο κουδούνι; Δεν έχουµε κουδούνι, είµαστε ανοιχτά συνεχώς. Δεν ξέρετε; Δεν µπορείτε να µάθετε; Μη µου λέτε πάλι ότι αφήσατε ειδοποίηση, µε πληγώνετε…

Δύο µέρες µετά εµφανίζεται ο ταχυµεταφορέας. "Πού αφήσατε ειδοποίηση;" Μούγκα. "Όχι, να µου πεις", επιµένει ο φύλακας, "γιατί αν δεν ήµουν στη θέση µου, θα µε απολύσουν". Μούγκα. Γιατί κάθε νοήµων πολίτης αυτής της χώρας να µην υποψιαστεί ότι παίζει κύκλωµα στην ιστορία; Τι δουλειά έχουν να µένουν τα πακέτα στο τελωνείο; Και πού πηγαίνουν οι ειδοποιήσεις-φαντάσµατα; Και ποιος τσεπώνει τελικά τα πακέτα;

Η στήλη έχει πλήρη στοιχεία για τις παραπάνω καταγγελίες, αν κάποιος υπεύθυνος –κυρίως των ΕΛΤΑ– ενδιαφερθεί, λέµε τώρα, άµα ήµασταν πολιτισµένο κράτος. Τα στοιχεία που δόθηκαν στη δηµοσιότητα για τη χρονιά που πέρασε από την ανοιχτή γραµµή καταγγελιών safeline δίνουν ποσοστό 14% για οικονοµικές απάτες [σε σύνολο 4.204 καταγγελιών]. Αλλά πρόκειται για τους διαδικτυακούς απατεώνες... Πλήρωσα, δεν ήρθε ποτέ το προϊόν ή ήταν κακής ποιότητας. Εκεί αναλαµβάνει το αρµόδιο τµήµα της Ελληνικής Αστυνοµίας και κάνει ό,τι µπορεί. Από τους απατεώνες γύρω µας, κάποιοι από τους οποίους δουλεύουν για το κράτος και τους πληρώνουµε κιόλας, ποιος θα µας σώσει;

 

01/03/2011 - Βάλια Καϊμάκη / e-pcmag.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;