Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

iab.net 468x60

O Διεθνής Οργανισμός Διαδραστικής Διαφήμισης (IAB) ανέδειξε έξι από 36 εμπνευσμένες προτάσεις διαδικτυακής διαφήμισης, που μέλλει να αποτελέσουν πρότυπα αφού υποστούν σκληρά τεστ αποτελεσματικότητας επί έξι μήνες.

Τα κριτήρια στα οποία βασίστηκε η επιλογή αφορούσαν την προαγωγή της διαφημιζόμενης φίρμας, την βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη, την λειτουργικότητα (ώστε να αξιοποιεί συμπεριφορές και τεχνολογίες που γνωρίζει ήδη ο χρήστης), την βέλτιστη ενσωμάτωση σε κάθε λογής ιστοσελίδες και τέλος, την εύκολη υιοθέτηση του νέου φορμά σε ευρεία κλίμακα. Οι αναδυόμενες προτάσεις άλλαξαν όνομα και προβάλλονται στο δικτυακό τόπο του ΙΑΒ, συνοδευόμενες από τα απαραίτητα style guide για τις πρώτες δοκιμές.

Οι προτάσεις που αναδείχτηκαν ήταν:

Billboard από τους Google/YouTube

 

Filmstrip από τη Microsoft

 

Portrait από την AOL

 

Pushdown από την Pictela

 

Sidekick από την Unicast

 

Slider από την Genex

Παρεμπιπτόντως, ο ΙΑΒ Hellas ανακοίνωσε ότι ο κ. Ανδρέας Στάιος, Business Unit Director, Upset>Fwd, εξελέγη νέος αντιπρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του IAB Hellas. Τα καθήκοντα του Ειδικού Γραμματέα στη θέση του κ. Στάιου αναλαμβάνει ο κ. Κώστας Θεοτοκάς, Διευθύνων Σύμβουλος, Atcom. Επίσης, ο κ. Δημήτρης Κρασόπουλος είναι το νέο μελος της Διοικούσας Επιτροπής του IAB Hellas, αντικαθιστώντας τον απελθόντα κ. Παντελή Μπακή, και σύμφωνα με τα αποτελέσματα των τελευταίων εκλογών της Γενικής Συνέλευσης του Οργανισμού. Ο κ. Κρασόπουλος είναι Πρόεδρος της εταιρείας DSMS Α.Ε. και διετέλεσε επίσης μέλος της ΔΕ του IAB Hellas κατά τη διετία 2008-2010.

 

08/03/2011 - iab.gr / tech.in.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;