Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Πληθαίνουν οι ιστότοποι όπου, οι γυναίκες γίνονται «κυνηγοί» στο παιχνίδι του σεξ!

Στη Γαλλία περισσότεροι από 2,5 εκατ. άνθρωποι έχουν εγγραφεί σε διαδικτυακές σελίδες συναντήσεων. Κατά βάθος όλες οδηγούν στο ίδιο πράγμα. Ωστόσο σε κάποιες, οι άνδρες μπαίνουν στη σειρά και είναι οι κυρίες που διαλέγουν.

http://images.tanea.gr/assetservice/Image.ashx?c=13702969&r=0&p=0&t=0&q=100&v=1&s=1&w=800&h=

Είναι 8 το πρωί Κυριακής, χειμώνας και κάνει κρύο, όμως η Ιζαμπέλ λάμπει. Όπως κάθε Κυριακή, την ώρα που το Παρίσι ακόμη κοιμάται, εκείνη πηγαίνει στο δάσος, στο Μπουά ντε Βενσέν, για να κάνει βόλτα τα σκυλιά της. Μόλις έχει σηκωθεί από το κρεβάτι, φοράει ολόσωμη φόρμα και αντιανεμικό μπουφάν.

Συνήθως σέρνει τα πόδια της, όμως σήμερα αστράφτει. «Χθες βράδυ υιοθέτησα ένα αγόρι» λέει. «Υπάρχει ένας ιστότοπος όπου μπορώ να το κάνω. Πας στο adopteunmedc.com και διαλέγεις». Ένας ιστότοπος για μελλοντικές μητέρες; «Ένας ιστότοπος για μοναχικές γυναίκες. Υιοθέτησα τον νεαρό και πέρασα τη νύχτα μαζί του».

Η Ιζαμπέλ είναι 35 χρονών. Δεν είναι Παριζιάνα, όμως ζει εδώ και πολύ καιρό στο Παρίσι. Ζει μόνη. Εργάζεται σε μια σημαντική δισκογραφική εταιρεία- κερδίζει πάνω από 50.000 ευρώ τον χρόνο- και είναι όμορφη. Τα Σαββατόβραδα όμως, υιοθετεί ένα αγόρι «την τελευταία στιγμή» στο Ίντερνετ. Οι φίλες της δυσκολεύονται να καταλάβουν. Καμιά τους δεν σκέφτηκε ποτέ να μισθώσει έναν άγνωστο για μια νύχτα. Η Ιζαμπέλ το σκέφτηκε. Είναι πρακτική γυναίκα, όπως και οι πάνω από δυόμισι εκατομμύρια άνθρωποι στη Γαλλία (με συνολικό πληθυσμό άνω των 65 εκατομμυρίων) που έχουν εγγραφεί σε ιστότοπους συναντήσεων: στον δημοφιλή Μeetic, λιγότεροι σε ιστότοπους όπως στον εκλεκτικό Βeautifulpeople (επιτρέπει την πρόσβαση μόνο στους ωραίους και τις ωραίες) ή όπως στον Gleeden (μόνο για παντρεμένους/ες) και στον περί ου ο λόγος Αdopteunmec.Κατά βάθος όλοι οι ιστότοποι οδηγούν στο ίδιο πράγμα. «Είναι ξεκάθαρο», λέει η Ιζαμπέλ. «Όμως στο Αdoptunmec αναλαμβάνεις όλη την ευθύνη της πρόσκλησης. Τα αγόρια μπαίνουν στη σειρά για να επιλέξουμε, κι εμείς αποφασίζουμε. Στους άλλους ιστότοπους, ακόμη και στα τσατ και τα mail, μας βλέπουν πάντα ως λεία· εδώ αντίθετα είμαστε κυνηγοί». Και περιγράφει τη νύχτα που πέρασε. «Τον ήθελα νεώτερο από μένα, όχι ευρωπαϊκής καταγωγής, ευγενικό και μόνο για μια νύχτα. Υιοθέτησα έναν νεαρό 28 χρονών, με Βιετναμέζα μητέρα και Αφρικανό πατέρα. Ωραιότατος. Τον επέλεξα και τον έβαλα στο καροτσάκι για τα ψώνια». Στο καροτσάκι; «Στον ιστότοπο έχεις ένα καροτσάκι στο οποίο βάζεις τις φωτογραφίες των αγοριών που θέλεις να υιοθετήσεις. Στέλνεις ένα μήνυμα στο καθένα, αν χρειαστεί κάνεις τσατ ή ανταλλάσσεις mail, και διαλέγεις αυτό που σου αρέσει περισσότερο. Ακριβώς όπως στο σούπερ μάρκετ. Βλέποντας τη φωτογραφία σου, μπορούν να σου στείλουν μια "σκέψη" για να σε γοητεύσουν, πριν ακόμη έρθεις εσύ σε επαφή. Όμως αν δεχθούν πέντε αρνήσεις από γυναίκες, βγαίνουν από τον ιστότοπο. Για πάντα».


«Παίρνω ένα καροτσάκι την εβδομάδα»

Το Αdopteunmec έχει μια πολύ «κοριτσίστικη» πρώτη σελίδα, σε ροζ και μαύρο.

Κάτω από τον λογότυπό του (σημαίνει «υιοθέτησε έναν τύπο») γράφει «Άνδρες- αντικείμενα για χάδια». Πιο κάτω, στη βάση, υπάρχει μια σειρά από «Καινούργιες πελάτισσες προς ικανοποίηση».

Όμως αυτές και μόνον αυτές είναι που επιλέγουν. Στα δεξιά της ιστοσελίδας, η 27χρονη Κλοέ γράφει: «Παίρνω ένα καροτσάκι την εβδομάδα και μάλιστα έχω αδυνατίσει». Διότι η γυμναστική αδυνατίζει. Όμως η λίστα των προς υιοθεσία είναι αληθινά εντυπωσιακή.

Υπάρχουν οι «Προσφορές της ημέρας» (ο Αντουάν είναι ωραίος, όμως ξέρουμε γι΄ αυτόν μόνον ότι είναι 23 χρονών, έχει ύψος 1,80 μ. και βάρος 65 κιλά), υπάρχουν οι «Εκπτώσεις», τα «Περιφερειακά προϊόντα», ακόμη και η κατηγορία «Έπεσαν από το φορτηγό».

 

06/02/2010 - tanea.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;