13 Μαρτιου 2011
Posted in
Επικαιρότητα
Η τάση «Social TV», όπως αποκαλείται χαρακτηριστικά, σχετίζεται με την χρήση του Facebook, του Twitter και άλλων εφαρμογών σε κινητές συσκευές με τον παράλληλο σχολιασμό τηλεοπτικών shows.
Οι νεαροί Βρετανοί είναι συμμέτοχοι σε μια νέα τάση που συνδυάζει την τηλεόραση και τα κοινωνικά δίκτυα· μια τάση που ενδέχεται να έχει μακροχρόνιες συνέπειες για τον κόσμο της διαφήμισης και της τηλεοπτικής βιομηχανίας. Σύμφωνα με έρευνα που έγινε σε δείγμα 1.300 χρηστών κινητού τηλεφώνου (ηλικίας μέχρι 25 ετών), βρέθηκε ότι πολλοί από αυτούς μιλούσαν σε φίλους τους για την εκπομπή που παρακολουθούσαν.
Η τάση «Social TV», όπως αποκαλείται χαρακτηριστικά, σχετίζεται με την χρήση του Facebook, του Twitter και άλλων εφαρμογών σε κινητές συσκευές με τον παράλληλο σχολιασμό τηλεοπτικών shows.
«Μέχρι πριν 12 μήνες, η τηλεόραση αγκομαχούσε να προσελκύσει τα νεανικά κοινά παρά την εμφάνιση ολοένα και περισσότερων καναλιών», λέει ο πρόεδρος της εταιρείας marketing Digital Clarity Reggie James. H Digital Clarity, η εταιρεία που διεξήγαγε την έρευνα, παρατηρεί ότι η «Social TV» έχει μετατρέψει τα τηλεοπτικά προγράμματα σε online γεγονότα που χρειάζεται να τα παρακολουθήσεις την ώρα που συμβαίνουν.
Στις ΗΠΑ περισσότερο από το 86% των χρηστών που μπαίνουν στο Διαδίκτυο από κινητά, επικοινωνούν μεταξύ τους σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια εκπομπών. Την ίδια στιγμή, ένα μήνα πριν, το τηλεοπτικό δίκτυο HBO έπαιξε ξανά την ταινία «Private Parts» του Howard Stern με τον ίδιο τον Stern να σχολιάζει παράλληλα με την εκπομπή. Τα αποτελέσματα ξεπέρασαν κάθε προσδοκία ιδίως για μια ταινία 14 ετών. Η επαναπροβολή στις ΗΠΑ κερδίζει έδαφος και στην Βρετανία με τα νέα χαρακτηριστικά που έχει λάβει η συζήτηση online.
«Αν και οι φίλοι μου βρίσκονται σε διαφορετικές πόλεις, είναι σα να είμαστε όλοι γύρω από την τηλεόραση», λέει χαρακτηριστικά ένας από τους ερωτώμενους. Σύμφωνα με την έρευνα της D.C. ο πιο συνηθισμένος τρόπος επικοινωνίας, είναι από το Twitter (72%), το Facebook (56%) και τις «κινητές» εφαρμογές (34%). To 62% των χρηστών αρέσκεται σ’ έναν συνδυασμό των παραπάνω.
Το 34% απάντησε ότι η «μόδα» αυτή έχει πλάκα ενώ το 32% δήλωσε ότι αυτό κάνει την τηλεόραση «πιο ενδιαφέρουσα». Το 42% αναφέρθηκε, τέλος, στο στοιχείο της «κοινότητας».
09/03/2011 - kathimerini.gr με πληροφορίες από Reuters
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV