17 Μαρτιου 2011
Posted in
Επικαιρότητα
Εκπρόσωπος της Microsoft αναγνώρισε πως το Games for Windows Live δεν γνώρισε την αποδοχή που θα έπρεπε, και πως όντως δεν ήταν τόσο καλό όσο θα έπρεπε –αλλά υπόσχεται βελτίωση.
Το Games for Windows Live θεωρητικά είναι μια καλή ιδέα: πρόκειται για μια «πλατφόρμα» στην οποία μπορούν να βασίζονται παιχνίδια των PCs για να παρέχουν εύκολη υποστήριξη multiplayer, «achievements» (τα «βραβεία» που κερδίζει κανείς όταν ολοκληρώνει συγκεκριμένες κινήσεις και που καθιερώθηκαν από το Xbox), επικοινωνίας ανάμεσα σε πολλούς παίκτες κ.λπ. Πρακτικά, το Games for Windows Live δημιουργήθηκε στα Windows ως «το αντίστοιχο του Xbox Live, αλλά στους υπολογιστές με Windows», και σε πολλά σημεία υστερούσε και εξακολουθεί να υστερεί. Ακόμη και μέχρι και σήμερα, το Games for Windows Live δεν δείχνει «άρρηκτα δεμένο» με τα παιχνίδια που το υποστηρίζουν, ούτε μια «διάφανη» πλατφόρμα, όπως το Live στο παλιό Xbox και, κυρίως, το νέο Xbox 360, που «υπάρχει δίχως να φαίνεται και να ενοχλεί τον παίκτη». Και επιπρόσθετα, όλα αυτά τα… καταφέρνει ήδη μια χαρά στον κόσμο των PCs το ανταγωνιστικό, παραπλήσιο και πληρέστερο σε δυνατότητες Steam της Valve.
Φυσικά, η ίδια η Microsoft τα γνωρίζει όλα αυτά, και όπως φαίνεται από τις πρόσφατες δηλώσεις του senior producer της, Kevin Unangst, δεν σκοπεύει να μείνει με… τα χέρια σταυρωμένα. «Νομίζω πως επειδή αρχικά σχεδιάστηκε σαν συνοδευτικό χαρακτηριστικό της αντίστοιχης υπηρεσίας στις κονσόλες, αντί μιας υπηρεσίας για PCs, είχαμε μια προβληματική αρχή. Επιπλέον, δεν την υποστηρίξαμε με το σημαντικότερο στοιχείο, δηλαδή το να κάνουμε φανταστικά παιχνίδια να την εκμεταλλεύονται» είπε ο κ. Unangst στο Computer and VideoGames. «Ένα δίκτυο από μόνο του δεν είναι χρήσιμο, πρέπει να υπάρχουν και σπουδαία παιχνίδια που να το εκμεταλλεύονται. Το βλέπω όπως το τι έκανε το πρώτο Halo στο Xbox Live, όπου είχες τη Bungie και τη Microsoft να λένε `για να φτιάξω ένα σπουδαίο multiplayer παιχνίδι, ορίστε κάποια πράγματα που πρέπει να υποστηρίζονται από την υπηρεσία, ορίστε και το κοινό μου;… Νομίζω πως οι βάσεις είναι σωστές, και θα συνεχίσουν να βελτιώνονται».
Θα υπάρξει, όμως, όντως κάποια αλλαγή στη σημερινή κατάσταση της υπηρεσίας, τη στιγμή που, όπως αναγνωρίζει ο ίδιος, δεν αρκεί «να βελτιωθεί η ίδια» αλλά, το σημαντικότερο, να εμφανιστούν περισσότερα (και καλύτερα;!) παιχνίδια που θα την υποστηρίζουν; Και… από πού θα «έρθουν» αυτά, όταν η ίδια η Microsoft εστιάζει περισσότερο τις gaming προσπάθειες της σε ένα προϊόν που έχει δημιουργήσει… ακριβώς για αυτό το σκοπό, «για το gaming», δηλαδή, το Xbox 360 –και, τώρα πια, το Kinect; Και αν η ίδια δεν υποστηρίξει τα PCs και, κατ’ επέκταση, την πλατφόρμα της, Games for Windows Live, δίνοντας προτεραιότητα στην κονσόλα της… Γιατί άλλες εταιρείες να μην κάνουν το ίδιο;
10/03/2011 - pcw.gr με πηγή από computerandvideogames.com
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV