21 Μαρτιου 2011
Posted in
Επικαιρότητα
Βουτιά πωλήσεων τους τελευταίους µήνες για τις αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών!
Με πακέτα προσφορών, ακόµη και απόσυρση κινητών τηλεφώνων, επιχειρούν οι αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών να τονώσουν τις πωλήσεις τους, οι οποίες βλέπουν κατακόρυφη πτώση τους τελευταίους µήνες. Μεγάλοι και µικροί παίκτες της αγοράς βλέπουν τον τζίρο τους να µειώνεται συνεχώς. Το τελευταίο τρίµηνο της περασµένης χρονιάς η πτώση κινήθηκε στο 26,7%, ενώ µεγαλύτερη ήταν η βουτιά τον Δεκέµβριο, οπότε ο τζίρος στην αγορά ηλεκτρικών και επίπλων µειώθηκε κατά 35%.
Παράγοντες της αγοράς εκφράζουν την επιφυλακτικότητά τους για την πορεία των πωλήσεων κατά το τρέχον έτος και προβλέπουν περαιτέρω πτώση, ένεκα των οικονοµικών δυσκολιών αλλά και της έλλειψης µεγάλων αθλητικών γεγονότων κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού που αποτελούν συνήθως µοχλό αύξησης στις πωλήσεις τηλεοράσεων.
Χαρακτηριστική είναι η απόφαση της αλυσίδας Κωτσόβολος να προχωρήσει σε πρόγραµµα απόσυρσης κινητών τηλεφώνων µε επιστροφή µετρητών που αναλογούν στην αξία του κινητού, η οποία καθορίζεται από τα καταστήµατά της και εξαρτάται από το µοντέλο, την κατάσταση και τη λειτουργικότητα της συσκευής, ενώ εναλλακτικά δίνεται η δυνατότητα δωροεπιταγών ελαφρά µεγαλύτερης αξίας. Σε προσφορές προχωρούν και άλλες αλυσίδες. Η Saturn, για παράδειγµα, προσφέρει 36 άτοκες δόσεις στις λευκές συσκευές για συνολικές αγορές πάνω από 200 ευρώ, ενώ η Multirama προσφέρει εκπτώσεις σε επιλεγµένα προϊόντα, που φτάνουν έως και 40% στους fan της αλυσίδας στο Facebook. Από την πλευρά της, η αλυσίδα Ηλεκτρονική προχώρησε στη δηµιουργία µιας νέας υπηρεσίας για την παροχή λύσεων σχεδιασµού και επένδυσης κουζίνας προς τους πελάτες της.
Η αγορά των smartphones συµπεριλαµβάνεται στις ελάχιστες κατηγορίες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών, οι οποίες διατηρούν δυναµική ανάπτυξης, παρά την πτώση κατά 25,4% που κατέγραψε τους τελευταίους τρεις µήνες του 2010 ο ευρύτερος κλάδος των προϊόντων τηλεπικοινωνίας. Οπως εκτιµούν παράγοντες της αγοράς, υπάρχει µια σαφής τάση προς τα smartphones, η οποία ευνοείται από τα νέα µοντέλα που προωθήθηκαν τους τελευταίους µήνες στην ελληνική αγορά.
Αυξητική πορεία ακολουθούν, πάντως, σύµφωνα µε τα στοιχεία της εταιρείας GfK, οι παρασκευαστές ζεστών ροφηµάτων και οι συσκευές οδοντιατρικής περιποίησης. Οµως, η ευρύτερη κατηγορία των µικρών οικιακών συσκευών, ενώ εµφάνιζε σηµεία αντοχής, µειώθηκε κατά 23,7% την περασµένη χρονιά.
Τη μεγαλύτερη πτώση και µάλιστα κατά 47,4% κατέγραψαν το τελευταίο τρίµηνο του περασµένου έτους τα προϊόντα πληροφορικής.
14/03/2011 - Μαρία Βασιλείου / tanea.gr
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV