02 Απριλιου 2011
Posted in
Επικαιρότητα
Η online διαφήμιση αποτελεί πλέον το 1/4 του συνόλου της διαφημιστικής δαπάνης στη Μ. Βρετανία!
Αυξάνεται σταθερά η online διαφημιστική δαπάνη στη Μεγάλη Βρετανία, «σπάζοντας» το «φράγμα» των 4 δισεκατομμυρίων λιρών.
Συνολικά, πρόκειται για αύξηση 12,8% μέσα στο 2010 και, σύμφωνα με μελέτη του Internet Advertising Bureau, ο ρυθμός αύξησής της είναι τριπλάσιος σε σχέση με αυτόν του 2009, ξεπερνώντας τους αντίστοιχους ρυθμούς των άλλων ειδών διαφήμισης και βγαίνοντας δυναμικά από το κλίμα της οικονομικής ύφεσης.
Ο Γκάι Φίλιπσον, διευθύνων σύμβουλος του ΙΑΒ, είπε ότι «μεγάλες φίρμες επανέφεραν τους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς τους το 2010 στα παλαιά επίπεδα, και η online διαφήμιση ήταν ο μεγάλος νικητής».
Ο τομέας που σημείωσε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη ήταν αυτός των διαφημίσεων στα κοινωνικά δίκτυα, ο οποίος αυξήθηκε κατά 200%. Το Facebook έχει κάνει σημαντική πρόοδο το τελευταίο έτος στο να «πείσει» τους διαφημιστές να αντιληφθούν τα social media ως έναν χώρο στον οποίο μπορούν να διαφημίσουν αποτελεσματικά τα προϊόντα/υπηρεσίες που εκπροσωπούν.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, οι Βρετανοί χρήστες του ίντερνετ περνούν το 25% του χρόνου τους online σε κοινωνικά δίκτυα -γεγονός που δελεάζει τους διαφημιστές. Επίσης, διπλασιάστηκε η δαπάνη για online video διαφημίσεις, με 54 εκατομμύρια λίρες να δαπανώνται για διαφημιστικά μηνύματα πριν και μετά από βίντεο. Μεγάλη άνοδο σημειώνουν και οι διαφημίσεις του χώρου των φορητών συσκευών.
Στην κορυφή της «πυραμίδας» εξακολουθεί να βρίσκεται το αποκαλούμενο search advertising (μέσω μηχανών αναζήτησης) όπου κυριαρχεί η Google και που σημείωσε αύξηση 8%. Κατά τον Ίαν Μπάρμπερ, της Advertising Association, είναι ξεκάθαρος ο λόγος που αυξάνεται η online διαφημιστική δαπάνη: «είναι στοχευμένη και κάνει πιο εύκολο για τις εταιρείες να αποφασίσουν πού θέλουν να απευθυνθούν».
Σχετικά με τη διαφήμιση σε άλλα μέσα: σημειώνεται γενικότερη ανάκαμψη στο χώρο, με την τηλεόραση να επιστρέφει στα παλιά της επίπεδα, μετά από μακρά πτώση. Αλλά ο Τύπος υποφέρει, καθώς τα περιοδικά και οι εφημερίδες βλέπουν τα έσοδά τους από διαφημίσεις να συνεχίζουν να πέφτουν. Οι μικρές αγγελίες, κάποτε σημαντική πηγή εσόδων, πλέον «παίζουν» περισσότερο online. Ωστόσο, κατά την Λιν Άντερσον, της Newspaper Society, οι μικρότερες, τοπικές εφημερίδες «πιάνουν» κάποια από τα έσοδα που προκύπτουν από τη διαφημιστική δαπάνη στο διαδίκτυο, χάρη στις ιστοσελίδες τους: «Γίνονται όλο και ικανότερες (οι εφημερίδες) στο να βρίσκουν νέους τρόπους να 'αιχμαλωτίζουν' το κοινό τους».
29/03/2011 - kathimerini.gr με πληροφορίες από BBC
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV