03 Απριλιου 2011
Posted in
Επικαιρότητα
Συνδέει τους αναποφάσιστους καταναλωτές με τους διαδικτυακούς τους φίλους για μια δεύτερη γνώμη
Πόσοι δεν έχουμε βρεθεί μόνοι σε κάποιο κατάστημα να δοκιμάζουμε ρούχα και να αναρωτιόμαστε ποιο μας πάει περισσότερο και πόσοι δεν έχουμε ευχηθεί να μπορούσαμε να ρωτήσουμε τον φίλο ή τη φίλη μας για την άποψη του;
Τη λύση στο δίλημμα αυτό προτείνει η ολλανδική εταιρεία Nedap, με έναν ηλεκτρονικό καθρέφτη που συνδέεται απευθείας με ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης επιτρέποντας έτσι στους καταναλωτές να παίρνουν τη γνώμη των φίλων τους για τα ρούχα που έχουν επιλέξει.
Ο επικοινωνιακός καθρέφτης Tweet Mirror, όπως ονομάζεται, παρουσιάστηκε στο εμπορικό κέντρο Westfield, στο Λονδίνο, έλκοντας αρκετούς καταναλωτές οι οποίοι έσπευσαν να δοκιμάσουν την διασκεδαστική τεχνολογία. Ο Tweet Mirror λειτουργεί με τη βοήθεια μιας κάμερας υψηλής ανάλυσης η οποία φωτογραφίζει τον χρήστη φορώντας τα ρούχα της επιλογής του. Στη συνέχεια, του προσφέρει τη δυνατότητα να μοιραστεί τις φωτογραφίες του με τους φίλους του ανεβάζοντάς τις στο Twitter ή το Facebook προκειμένου να λάβει τη γνώμη τους.
«Η ιδέα μας ήρθε μετά το γάμο ενός συναδέλφου» εξηγεί χαρακτηριστικά ο Κέβιν Τράφορντ από τη Nedap. «Ο ίδιος είχε διαπιστώσει ότι η αρραβωνιαστικιά του δοκίμαζε νυφικά σε καταστήματα, φωτογράφιζε τον εαυτό της φορώντας τα και το βράδυ τα έδειχνε στις φίλες της. Τότε ήταν που σκεφτήκαμε ότι θα πρέπει να υπάρχει καλύτερος τρόπος να γίνεται αυτό».
Ο πρωτοποριακός καθρέφτης προσφέρει στο χρήστη τη δυνατότητα να βλέπει τον εαυτό του από διαφορετικές οπτικές γωνίες προτού επιλέξει ποιες φωτογραφίες θέλει να ποστάρει στον τοίχο του. «Πραγματικά με τη βοήθεια του καθρέφτη μπορεί κανείς να δει εάν τα οπίσθιά του είναι μεγάλα» λέει χαριτολογώντας ο Τράφορντ. «Μπορεί ακόμα να σύρει φωτογραφίες με διαφορετικές εμφανίσεις δίπλα-δίπλα στην οθόνη προκειμένου να τις συγκρίνει».
Ήδη η εταιρεία βρίσκεται σε συνομιλίες για την εγκατάσταση του Tweet Mirror σε αρκετά πολυκαταστήματα.
Με τα εικονικά δοκιμαστήρια -που επιτρέπουν στον χρήστη να «δοκιμάζει» τις επιλογές του χωρίς να βγάζει τα ρούχα του- και το Tweet Mirror να κάνουν την εμφάνισή τους στην ευρύτερη αγορά δεν αποκλείεται να μιλάμε για μια νέα εποχή στην τεχνολογικά προηγμένη πλέον εμπειρία του shopping.
31/03/2011 - Ειρήνη Βέλιου / tovima.gr
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV