Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Συνδέει τους αναποφάσιστους καταναλωτές με τους διαδικτυακούς τους φίλους για μια δεύτερη γνώμη

Ο επικοινωνιακός καθρέφτης εγκαταστάθηκε σε γνωστό πολυκατάστημα στο Λονδίνο

Πόσοι δεν έχουμε βρεθεί μόνοι σε κάποιο κατάστημα να δοκιμάζουμε ρούχα και να αναρωτιόμαστε ποιο μας πάει περισσότερο και πόσοι δεν έχουμε ευχηθεί να μπορούσαμε να ρωτήσουμε τον φίλο ή τη φίλη μας για την άποψη του;

Τη λύση στο δίλημμα αυτό προτείνει η ολλανδική εταιρεία Nedap, με έναν ηλεκτρονικό καθρέφτη που συνδέεται απευθείας με ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης επιτρέποντας έτσι στους καταναλωτές να παίρνουν τη γνώμη των φίλων τους για τα ρούχα που έχουν επιλέξει.

Ο επικοινωνιακός καθρέφτης Tweet Mirror, όπως ονομάζεται, παρουσιάστηκε στο εμπορικό κέντρο Westfield, στο Λονδίνο, έλκοντας αρκετούς καταναλωτές οι οποίοι έσπευσαν να δοκιμάσουν την διασκεδαστική τεχνολογία. Ο Tweet Mirror λειτουργεί με τη βοήθεια μιας κάμερας υψηλής ανάλυσης η οποία φωτογραφίζει τον χρήστη φορώντας τα ρούχα της επιλογής του. Στη συνέχεια, του προσφέρει τη δυνατότητα να μοιραστεί τις φωτογραφίες του με τους φίλους του ανεβάζοντάς τις στο Twitter ή το Facebook προκειμένου να λάβει τη γνώμη τους.

«Η ιδέα μας ήρθε μετά το γάμο ενός συναδέλφου» εξηγεί χαρακτηριστικά ο Κέβιν Τράφορντ από τη Nedap. «Ο ίδιος είχε διαπιστώσει ότι η αρραβωνιαστικιά του δοκίμαζε νυφικά σε καταστήματα, φωτογράφιζε τον εαυτό της φορώντας τα και το βράδυ τα έδειχνε στις φίλες της. Τότε ήταν που σκεφτήκαμε ότι θα πρέπει να υπάρχει καλύτερος τρόπος να γίνεται αυτό».

Ο πρωτοποριακός καθρέφτης προσφέρει στο χρήστη τη δυνατότητα να βλέπει τον εαυτό του από διαφορετικές οπτικές γωνίες προτού επιλέξει ποιες φωτογραφίες θέλει να ποστάρει στον τοίχο του.
«Πραγματικά με τη βοήθεια του καθρέφτη μπορεί κανείς να δει εάν τα οπίσθιά του είναι μεγάλα» λέει χαριτολογώντας ο Τράφορντ. «Μπορεί ακόμα να σύρει φωτογραφίες με διαφορετικές εμφανίσεις δίπλα-δίπλα στην οθόνη προκειμένου να τις συγκρίνει».

Ήδη η εταιρεία βρίσκεται σε συνομιλίες για την εγκατάσταση του Tweet Mirror σε αρκετά πολυκαταστήματα.

Με τα εικονικά δοκιμαστήρια -που επιτρέπουν στον χρήστη να «δοκιμάζει» τις επιλογές του χωρίς να βγάζει τα ρούχα του- και το Tweet Mirror να κάνουν την εμφάνισή τους στην ευρύτερη αγορά δεν αποκλείεται να μιλάμε για μια νέα εποχή στην τεχνολογικά προηγμένη πλέον εμπειρία του shopping.

 

31/03/2011 - Ειρήνη Βέλιου / tovima.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;