Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

indian texting

Η είσοδος του 2011 συνοδεύτηκε από μεγάλη άνοδο των smartphones παγκοσμίως. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, την ακόμα μεγαλύτερη διείσδυση και χρήση των υπηρεσιών μέσω των smarphones, κυρίως στην Ινδία. Σύμφωνα με αναφορά της InMobi, ένα ανεξάρτητο δίκτυο διαφημίσεων για κινητά, η Ινδική αγορά mobile διαφημίσεων αυξήθηκε με το επιβλητικό 27%, ή αλλιώς αύξηση 1,5 δισεκατομμύρια θεάσεις διαφημίσεων, μεταξύ Οκτωβρίου 2010 και Ιανουαρίου 2011 φτάνοντας τις 7,3 δισεκατομμύρια θεάσεις μηνιαίως.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο James Lamberti, αντιπρόεδρος έρευνας και μάρκετινγκ της InMobi, είπε:

«Το 2011 σηματοδότησε μια τεράστια παγκόσμια μετάβαση των καταναλωτών σε υψηλής ποιότητας έξυπνες συσκευές. Η τάση αυτή θα καθορίσει την επόμενη φάση ανάπτυξης των mobile διαφημίσεων για την InMobi με τις θεάσεις διαφημίσεων από smartphones να γίνονται η πλειονότητα των διαφημίσεων μας σε παγκόσμιο επίπεδο».

Παρ' ότι προηγούμενη έρευνα έδειχνε ότι το 53% των ενήλικων στην Ινδία πέφτουν θύματα κλοπής ή απώλειας των κινητών τους τηλεφώνων, οι Ινδοί έχουν ακόμα ένα από τα υψηλότερα επίπεδα εμπιστοσύνης στην ευρύτερη περιοχή όσον αφορά τη χρήση υπηρεσιών λογισμικού από τα κινητά τους τηλέφωνα. Επίσης, οι χρήστες κινητών τηλεφώνων στην Ινδία υποστηρίζονται και από τις συναφείς βιομηχανίες της χώρας, καθώς ένας από τους μεγαλύτερους τηλεπικοινωνιακούς πάροχους, η Reliance, πήρε την πρωτοβουλία να προσφέρει μια βελτιστοποιημένη εφαρμογή για Facebook αποκλειστικά για τους συνδρομητές της, σε μια προσπάθεια να αυξηθεί η χρήση των smartphones και του διαδικτύου.

Η έρευνα της InMobi δείχνει και κάποια άλλα ενδιαφέροντα στατιστικά:

  • Η χρήση των smartphones ξεπέρασε την χρήση των προηγμένων συμβατικών κινητών τηλεφώνων και αντιπροσωπεύει τώρα το 14% της συνολικής αγοράς
  • Οι θεάσεις διαφημίσεων από τα smarphones αυξήθηκαν κατά 44% και τώρα αντιπροσωπεύουν πάνω από 1 δισεκατομμύριο σε μηνιαία βάση
  • Τα προηγμένα συμβατικά τηλέφωνα αντιπροσωπεύουν 6,3 δισεκατομμύρια θεάσεις διαφημίσεων μηνιαίως
  • Τα Android, iPhone και RIM αντιπροσωπεύουν τώρα το 1,3% της συνολικής αγοράς
  • Με 59% μερίδιο αγοράς, η Nokia συνεχίζει να παραμένει στην κορυφή των κατασκευαστών ακολουθούμενη από την Samsung με 24%
  • Οι δύο παραπάνω ανταγωνιστές αντιπροσωπεύουν το 83% των συνολικών θεάσεων διαφημίσεων στην Ινδική αγορά κινητής τηλεφωνίας.

 

04/04/2011 - mouse potato / adslgr.com με πηγή από thenextweb.com

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;