Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Έρευνα σε περισσότερους από 1.400 χρήστες tablets (PDF | 112Kb | 10 σελίδες) αναφορικά με τον τρόπο χρήσης τους πραγματοποίησε η εταιρεία AdMob που δραστηριοποιείται στον χώρο της διαφήμισης για κινητά τηλέφωνα και που από το 2009 έχει εξαγοραστεί από την Google. Μάλιστα, μόνο στο δίκτυο της AdMob, η κίνηση που προέρχεται από χρήστες tablets αυξήθηκε κατά 300% τους τελευταίους 6 μήνες, ενώ η πιο δημοφιλής ασχολία φαίνεται πως είναι τα παιχνίδια.

Πιο συγκεκριμένα, μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα συμπεράσματα της έρευνας περιλαμβάνουν τα εξής:

  • Το 43% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αφιερώνει περισσότερο χρόνο στο tablet του από ότι στο desktop / laptop.
  • 1 στους 3 περνάει περισσότερο χρόνο στο tablet από ότι παρακολουθεί τηλεόραση.
  • Το 77% δήλωσε ότι ο χρόνος που αφιερώνει στο dektop / laptop έχει μειωθεί μετά την αγορά του tablet.
  • Μάλιστα, το 28% δηλώνει ότι το tablet έχει γίνει πλέον ο βασικός του υπολογιστής.
  • Οι πιο δημοφιλείς δραστηριότητες σε ένα tablet περιλαμβάνουν τα παιχνίδια (84%), την αναζήτηση πληροφοριών (78%) και τη χρήση e-mail (74%).
  • Αντίθετα, η αγορά προϊόντων (42%) και η ανάγνωση e-books (46%) συγκαταλέγονται στις λιγότερο δημοφιλείς δραστηριότητες.
  • Το 68% των ερωτηθέντων περνούν τουλάχιστον 1 ώρα τη μέρα στο tablet τους.
  • Το 82% χρησιμοποιεί το tablet κυρίως στο σπίτι.
  • Το 69% δήλωσε ότι χρησιμοποιεί το tablet πιο συχνά τις καθημερινές από ότι τα σαββατοκύριακα.
  • Το 62% προτιμά να χρησιμοποιεί τo tablet του το βράδυ.

http://static.techspot.com/fileshost/newspics3/2011/admob_march_2010_tablet_survey.jpg

10/04/2011 - gsarig / insomnia.gr με πηγή από techspot.com

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;