18 Απριλιου 2011
Posted in
Επικαιρότητα
Όποιος σκέφτεται ακόμα να φτιάξει μια ιστοσελίδα όπου θα μιλάει για το πάθος του ή για κάτι δημοφιλές, ας το σκεφτεί καλύτερα: Τι αξία έχει το περιεχόμενο σήμερα;
Μιλώντας με κόσμο που ενδιαφέρεται να ξεκινήσει να δραστηριοποιείται επιχειρηματικά στο διαδίκτυο ίσως ο πρώτος και ο πιο συνηθισμένος τρόπος που επικαλούνται οι περισσότεροι για να βασίσουν τα έσοδα τους είναι οι διαφημίσεις σε μία ιστοσελίδα στην οποία θα προσφέρουν περιεχόμενο (κείμενα, βίντεο, κ.λπ.) σχετικά με το αγαπημένο τους αντικείμενο (ή ό,τι πουλάει τελευταία).
Παρ’ όλο που αυτό έχει συμβεί και συμβαίνει, οι περιπτώσεις είναι πολύ λιγότερες από όσες νομίζουν οι περισσότεροι. To βασικότερο είναι ότι απαιτείται σημαντική κίνηση προκειμένου να έχεις αποτελέσματα -το πόση κίνηση εξαρτάται από την αγορά στην οποία δραστηριοποιείται κανείς και το αντικείμενο. Οπωσδήποτε όμως μιλάμε για την επίτευξη ενός κοινού πολύ μεγαλύτερου απ' τους φίλους και γνωστούς και σίγουρα κάτι που απαιτεί αφοσίωση, μεθοδικότητα και επαγγελματική προσέγγιση για τουλάχιστον μήνες.
Το θέμα δεν είναι σε καμία περίπτωση τεχνικό μιας και ο καθένας με τη γνώση να έχει μια σελίδα στο Facebook ή ένα ιστολόγιο και με λίγο έως ελάχιστο ψάξιμο μπορεί να αποκτήσει μια αξιοπρεπέστατη αισθητικά και ως προς την απόδοση της παρουσία/πλατφόρμα στο διαδίκτυο. Αντίστοιχα εύκολα μπορεί να την εμπλουτίσει με υποδομές για περαιτέρω λειτουργικότητα (προώθηση του υλικού του, κοινωνική δικτύωση κ.λπ.) και την υλοποίηση μιας διαφημιστικής καμπάνιας (σε πρώτη φάση μέσω Google AdSense).
Και μετά; Μετά έρχεται το δύσκολο κομμάτι: η συνεχής δημιουργία ποιοτικού και αυθεντικού περιεχομένου ή έστω η σταχυολόγηση του από το θόρυβο του υλικού εκεί έξω. Το περίφημο ‘content is king’ δηλαδή -κάτι το οποίο είναι πολύ δύσκολο να συντηρηθεί σε ποιότητα που δε θα εκπέσει για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα.
Σε κάθε περίπτωση, δεν υπάρχει μαγική συνταγή -μόνο μερικές εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα: βασιζόμενος μόνο στο περιεχόμενο τα πράγματα είναι δύσκολα -είναι χαρακτηριστικό ότι κείμενα όπως αυτό που διαβάζετε κοστολογούνται στην παγκόσμια αγορά με περίπου 1 δολάριο, λίγο πιο πολύ αν το κείμενο είναι τεχνικού περιεχομένου.
Ο μόνος τρόπος που έχει νόημα η παραγωγή περιεχομένου είναι για να υποστηρίζει μια άλλη εμπορική δραστηριότητα -π.χ. ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή την προώθηση προσφερόμενων υπηρεσιών. Κοινώς, πρώτα πρέπει να υπάρχει κάτι που έχει ουσιαστική αξία και να είναι αυτό που θα αποφέρει τα έσοδα -προωθούμενο μέσα από την online παρουσία και το περιεχόμενο που δημιουργείται σταδιακά.
Πηγή: tovima.gr
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV