Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

H Αριάνα Χάφιγκτον κατάφερε να δημιουργήσει μια επιτυχημένη ιστοσελίδα περιεχομένου.

Όποιος σκέφτεται ακόμα να φτιάξει μια ιστοσελίδα όπου θα μιλάει για το πάθος του ή για κάτι δημοφιλές, ας το σκεφτεί καλύτερα: Τι αξία έχει το περιεχόμενο σήμερα;

Μιλώντας με κόσμο που ενδιαφέρεται να ξεκινήσει να δραστηριοποιείται επιχειρηματικά στο διαδίκτυο ίσως ο πρώτος και ο πιο συνηθισμένος τρόπος που επικαλούνται οι περισσότεροι για να βασίσουν τα έσοδα τους είναι οι διαφημίσεις σε μία ιστοσελίδα στην οποία θα προσφέρουν περιεχόμενο (κείμενα, βίντεο, κ.λπ.) σχετικά με το αγαπημένο τους αντικείμενο (ή ό,τι πουλάει τελευταία).

Παρ’ όλο που αυτό έχει συμβεί και συμβαίνει, οι περιπτώσεις είναι πολύ λιγότερες από όσες νομίζουν οι περισσότεροι. To βασικότερο είναι ότι απαιτείται σημαντική κίνηση προκειμένου να έχεις αποτελέσματα -το πόση κίνηση εξαρτάται από την αγορά στην οποία δραστηριοποιείται κανείς και το αντικείμενο. Οπωσδήποτε όμως μιλάμε για την επίτευξη ενός κοινού πολύ μεγαλύτερου απ' τους φίλους και γνωστούς και σίγουρα κάτι που απαιτεί αφοσίωση, μεθοδικότητα και επαγγελματική προσέγγιση για τουλάχιστον μήνες.

Το θέμα δεν είναι σε καμία περίπτωση τεχνικό μιας και ο καθένας με τη γνώση να έχει μια σελίδα στο Facebook ή ένα ιστολόγιο και με λίγο έως ελάχιστο ψάξιμο μπορεί να αποκτήσει μια αξιοπρεπέστατη αισθητικά και ως προς την απόδοση της παρουσία/πλατφόρμα στο διαδίκτυο. Αντίστοιχα εύκολα μπορεί να την εμπλουτίσει με υποδομές για περαιτέρω λειτουργικότητα (προώθηση του υλικού του, κοινωνική δικτύωση κ.λπ.) και την υλοποίηση μιας διαφημιστικής καμπάνιας (σε πρώτη φάση μέσω Google AdSense).

Και μετά; Μετά έρχεται το δύσκολο κομμάτι: η συνεχής δημιουργία ποιοτικού και αυθεντικού περιεχομένου ή έστω η σταχυολόγηση του από το θόρυβο του υλικού εκεί έξω. Το περίφημο ‘content is king’ δηλαδή -κάτι το οποίο είναι πολύ δύσκολο να συντηρηθεί σε ποιότητα που δε θα εκπέσει για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα.

Σε κάθε περίπτωση, δεν υπάρχει μαγική συνταγή -μόνο μερικές εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα: βασιζόμενος μόνο στο περιεχόμενο τα πράγματα είναι δύσκολα -είναι χαρακτηριστικό ότι κείμενα όπως αυτό που διαβάζετε κοστολογούνται στην παγκόσμια αγορά με περίπου 1 δολάριο, λίγο πιο πολύ αν το κείμενο είναι τεχνικού περιεχομένου.

Ο μόνος τρόπος που έχει νόημα η παραγωγή περιεχομένου είναι για να υποστηρίζει μια άλλη εμπορική δραστηριότητα -π.χ. ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή την προώθηση προσφερόμενων υπηρεσιών. Κοινώς, πρώτα πρέπει να υπάρχει κάτι που έχει ουσιαστική αξία και να είναι αυτό που θα αποφέρει τα έσοδα -προωθούμενο μέσα από την online παρουσία και το περιεχόμενο που δημιουργείται σταδιακά.

 

Πηγή: tovima.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;