Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Kindle Special Offers

Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν διάφορες ιντερνετικές υπηρεσίες, προγράμματα, ακόμη και εφαρμογές σε «έξυπνα» κινητά, τα οποία είναι δωρεάν χάρις στις προβαλλόμενες διαφημίσεις. Γιατί λοιπόν να μην υπάρχουν και ηλεκτρονικά γκάτζετ τα οποία να πωλούνται σημαντικά φθηνότερα, χάρις στις χορηγίες εταιρειών που θα διαφημίζονται σε αυτά;

Αυτή τη λογική ακολούθησε η Amazon, κατασκευάστρια της δημοφιλούς σειράς συσκευών ηλεκτρονικής ανάγνωσης Kindle, λανσάροντας από τις 27 Απριλίου στις ΗΠΑ το καινούργιο της e-reader Kindle with Special Offers, το οποίο θα κοστίζει 20% λιγότερο από το αμέσως προηγούμενο μοντέλο Kindle 3. Τιμή η οποία οφείλεται στις καταχωρίσεις που θα βρίσκονται εγκατεστημένες στη συσκευή: η Amazon έχει ήδη συμφωνήσει με κολοσσούς όπως η αυτοκινητοβιομηχανία Buick, η Procter & Gamble και η Visa, ώστε διαφημιστικά τους μηνύματα να εμφανίζονται στο Kindle with Special Offers. Αξιοποιώντας τα έσοδα από αυτές τις συμφωνίες θα μειώσει το κόστος του.

Το Kindle with Special Offers θα κυκλοφορήσει μόνο στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, καθώς οι εν λόγω διαφημίσεις απευθύνονται στο αμερικανικό καταναλωτικό κοινό. Το σημαντικό όμως είναι ότι, σύμφωνα με αναλυτές, η πρωτοβουλία της Amazon εγκαινιάζει μία νέα εποχή όπου καταναλωτές σε όλο τον κόσμο θα έχουν την ευκαιρία να αγοράσουν αρκετά φθηνότερα κι άλλες ηλεκτρονικές συσκευές, αφού οι κατασκευαστές τους θα εξασφαλίζουν επιπλέον κέρδη από τις καταχωρίσεις που θα βρίσκονται ενσωματωμένες σε αυτές. «Αν το εγχείρημα πετύχει, χωρίς αμφιβολία σύντομα θα κυκλοφορήσουν πολλές ακόμη συσκευές που θα ακολουθήσουν το παράδειγμα του καινούργιου Kindle», σημειώνει o John D. Sutter στην ιστοσελίδα του CNN. Oπως για παράδειγμα, συμπληρώνει, πιο προσιτά οικονομικά smartphone που θα χρησιμοποιούν διαφημιστικά μηνύματα σαν εικόνες προφύλαξης της οθόνης (screensaver) ή τηλεοράσεις που θα προβάλλουν συγκεκριμένα σποτ μόλις τεθούν σε λειτουργία.

Kindle Special Offers

Είναι βέβαιο πως θα υπάρξουν καταναλωτές που θα αντιμετωπίσουν αρνητικά το γεγονός ότι τέτοιες συσκευές θα αυξήσουν αναπόφευκτα τις διαφημίσεις που βλέπει κανείς καθημερινά. Ωστόσο, πολλοί χρήστες δεν θα αντισταθούν στο δέλεαρ της χαμηλότερης τιμής, χωρίς παράλληλα καμία έκπτωση σε δυνατότητες –για παράδειγμα, το Kindle with Special Offers έχει τις ίδιες τεχνικές προδιαγραφές με το Kindle 3. Aλλωστε, η περίπτωση του νέου Kindle δείχνει πως οι καταχωρίσεις μπορούν να είναι σχετικά διακριτικές αφού, σύμφωνα με την Amazon, δεν θα προβάλλονται όταν το e-reader έχει «φορτώσει» κάποιο κείμενο. Κατά συνέπεια, ο χρήστης θα μπορεί να διαβάσει ανενόχλητος οποιοδήποτε ηλεκτρονικό έγγραφο ή βιβλίο, όπως ακριβώς και με οποιοδήποτε άλλο e-reader.

Αντίθετα, οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται μόνο με τη μορφή screensaver, όταν το Kindle θα παραμένει ανενεργό για κάποια λεπτά ή με τη μορφή μικρών μηνυμάτων στο κάτω μέρος της οθόνης, κάθε φορά που ο κάτοχός του βρίσκεται στο κεντρικό μενού. Aλλωστε, στην πραγματικότητα αρκετές από αυτές τις διαφημίσεις θα είναι ουσιαστικά προσφορές. Αρχικά οι προσφορές αυτές θα προέρχονται σχεδόν εξ ολοκλήρου από την Amazon και θα αφορούν ηλεκτρονικά βιβλία ή μουσικά άλμπουμ που θα μπορεί κανείς να παραγγείλει με έκπτωση από το online κατάστημά της.

Oπως είναι φυσικό, ο χρήστης δεν θα έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιήσει την προβολή καταχωρίσεων στο Kindle with Special Offers. Τουλάχιστον στην περίπτωση των screensaver, πάντως, θα μπορεί σε κάποιο βαθμό να τις προσωποποιήσει, αφού μέσω του ίντερνετ θα δηλώνει αν προτιμά οι διαφημίσεις που προβάλλονται με τη μεγαλύτερη συχνότητα να περιέχουν εικόνες από τοπία, αρχιτεκτονικά μνημεία ή δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς. Επίσης, κάθε διαφημιζόμενη εταιρεία έχει ήδη ετοιμάσει δύο εναλλακτικές καταχωρίσεις ώστε, μέσα από την υπηρεσία AdMash, οι χρήστες του Kindle να ψηφίσουν για το ποια επιθυμούν να εμφανίζεται στη συσκευή τους.

Αν η Amazon έχει, πάντως, λόγους να αισιοδοξεί για την επιτυχία του Kindle with Special Offers, αυτό οφείλεται επίσης στο γεγονός ότι λίγο-πολύ όλοι μας έχουμε συνηθίσει να βομβαρδιζόμαστε από διαφημίσεις. Για παράδειγμα, όλοι οι χρήστες θεωρούν δεδομένο πως σχεδόν κάθε ιστοσελίδα στο ίντερνετ είναι γεμάτη από διαφημιστικά banners...

 

Πηγή: kathimerini.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;