Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

greenpeace - how dirty report

Για τους περισσότερους ανθρώπους περιβαλλοντική συνείδηση σημαίνει να προσέχεις την κατανάλωση του αυτοκινήτου σου, να χρησιμοποιείς επαναχρησιμοποιούμενες τσάντες για τα ψώνια σου και φιλικά προς τον πλανήτη απορρυπαντικά. Λίγοι υπολογίζουν την ενέργεια που καταναλώνουν και τη μόλυνση που προκαλούν κατά το σερφάρισμά τους στον Ιστό.

Μια νέα έρευνα της Greenpeace έρχεται να υπολογίσει ακριβώς αυτό, ταξινομώντας τους μεγαλύτερους παροχείς υπηρεσιών βάσει της φιλικότητας προς το περιβάλλον των τεράστιων Data Centers τους. Στις εταιρίες που αξιολόγησε η Greenpeace περιλαμβάνονται οι Akamai, Amazon.com (Amazon Web Services), Apple, Facebook, Google, HP, IBM, Microsoft, Twitter και Yahoo.

Πιο «Πράσινη» εταιρία αναδείχτηκε η Yahoo!, με ποσοστό 18,3% χρήσης ενέργειας προερχόμενης από άνθρακα στα Data Centers της και κατανάλωση 55,9% καθαρής ενέργειας. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Google, με τα αντίστοιχα ποσοστά στο 34,7% και 36,4% αντίστοιχα.

Στο τέλος της κατάταξης, σημειώνοντας τις χειρότερες επιδόσεις, βρίσκουμε τις Apple και Facebook. Η μαμά των Mac χρησιμοποιεί κατά 54,5% ενέργεια από άνθρακα και μόλις 6,7% καθαρή ενέργεια, ενώ το γνωστό κοινωνικό δίκτυο σημείωσε λίγο καλύτερες επιδόσεις, με 52,8% χρήση άνθρακα και 13,8% καθαρή ενέργεια.

H Greenpeace στην αναφορά της εξυμνεί τις Yahoo! και Google για την πολιτική τους, ενώ χαρακτηρίζει ατυχή την έλλειψη υπευθυνότητας από τη Facebook, έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς στον Ιστό. Ειδικά για την Apple κάνει ειδική αναφορά στο νέο υπό κατασκευή Data Center της στη Βόρεια Καρολίνα, το οποίο της κοστίζει αρκετούς πόντους σε αντίθεση με την υπάρχουσα υποδομή της στην Καλιφόρνια, επειδή η συγκεκριμένη πολιτεία έχει μια από τις πιο βρώμικες παραγωγές ενέργειας στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Διαβάστε την πλήρη έρευνα της Greenpeace (PDF | 2,37 Mb | 36 σελίδες)

 

Πηγές: adslgr.com / greenpeace.org

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;