Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

ειδησεογραφικές ιστοσελίδες

Μια ομάδα ερευνητών από το Pew Research Center μελέτησε δεδομένα που έχει συλλέξει η εταρεία Nielsen και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το Facebook εξελίσσεται σε έναν καθοριστικό παράγοντα που συνδέει τις ειδησεογραφικές ιστοσελίδες με ένα σημαντικό κομμάτι του κοινού.

ΟΙ ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι μεγαλύτερες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες των ΗΠΑ δέχονται πολλές επισκέψεις από χρήστες του Facebook που είδαν το link μιας είδησης κι έναν κλικ για να διαβάσουν περισσότερα. Το ποσοστό αυτό στην καλύτερη περίπτωση αγγίζει το όχι και τόσο εντυπωσιακό 10%, αλλά όπως και να το δει κανείς, είναι ένα τεράστιο νούμερο σε απόλυτους αριθμούς. Επιπλέον, η συνεχής διεύρυνση του Facebook σε αριθμό χρηστών είναι μια ένδειξη ότι το ποσοστό αυτό θα μεγαλώσει στο μέλλον.

Πάντως, ο κορυφαίος referrer που δίνει links για ειδησεογραφικές ιστοσελίδες είναι η υπηρεσία Google News, η οποία δημιουργεί περίπου το 30% των επισκέψεων στις μεγάλες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες!

Η κατάσταση, όμως, είναι τελείως διαφορετική στην περίπτωση του Twitter. Θα περίμενε κανείς η υπηρεσία αυτή να δημιουργεί πολλή κίνηση προς τις ιστοσελίδες που ασχολούνται με την επικαιρότητα, όμως το ποσοστό φτάνει με το ζόρι το 1%. Οι ερευνητές εξηγούν ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει όχι γιατί οι χρήστες του Twitter δε μοιράζονται ειδήσεις, αλλά γιατί απλά είναι πολύ λιγότεροι σε σχέση με αυτούς που μπαίνουν στο Facebook ή στα Google News.

 

Πηγές: e-pcmag.gr / pcmag.com

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;