Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Ο Τσάρλι Σιν είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα διάσημου ηθοποιού που χρησιμοποιεί περισσότερο απ' όσο χρειάζεται το twitter

Οι διάσημοι που βομβαρδίζουν το κοινό τους με συνεχείς ενημερώσεις στο Twitter είναι πιθανό να έχουν πιο σύντομη επαγγελματική σταδιοδρομία από εκείνους που είναι πιο φειδωλοί στα λεγόμενά τους και διατηρούν μια αύρα μυστηρίου, σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας Bauer Media.

«Στην εποχή της άμεσης κοινωνικής δικτύωσης, είναι πολύ εύκολο για κάποιον να παρακολουθεί τις κινήσεις διάσημου μουσικού κάθε λεπτό της ημέρας του», αναφέρει η έκθεση Phoenix IV.

Παρότι οι νεαροί καταναλωτές δήλωσαν στη δημοσκόπηση ότι η ιδέα 24ωρης επαφής με τα μουσικά τους ινδάλματα είναι περίφημη ιδέα, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία ερωτηθέντες απάντησαν ότι νοσταλγούν τις εποχές, όταν οι σταρς ήταν «απόμακροι».

«Η συνάντηση με τα μέλη του αγαπημένου μας συγκροτήματος δεν σημαίνει πια δέκα ώρες αναμονή έξω από συναυλιακό χώρο. Η μερική αποστασιοποίηση από τα ινδάλματά μας μπορεί, όμως, να αποτελέσει μέθοδο διατήρησης της λάμψης τους», λέει η Νίκολα Μπράουν, πρώην διευθύντρια του μουσικού περιοδικού «Kerrang!».

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η Αμερικανίδα ηθοποιός Ντεμί Μουρ, με περισσότερους από 3,5 εκατομμύρια «ακολούθους» στη σελίδα της του Twitter. Την Παρασκευή, η δημοφιλής ηθοποιός έγραφε: «Νομίζω ότι μου αρέσουν οι μπούκλες με χωρίστρα στο πλάι. Χρειάζεται μία αλλαγή από τη χωρίστρα στη μέση»... ενώ ένας άλλος "κουραστικός" έχει γίνει ο Τσάρλι Σιν με 4 εκατομμύρια twiiter-fans, ο οποίος άνοιξε λογαριασμό στο Twitter πριν από 2 μήνες και γράφει καθημερινά ως άλλος ένας blogger...

 

Πηγές: skai.gr / kathimerini.gr με στοιχεία από Reuters

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;