23 Μαϊου 2011
Posted in
Επικαιρότητα
Τί στο καλό συμβαίνει στον εγκέφαλο αυτών των ανθρώπων που συναθροίζονται μαζικά από τα ξημερώματα, ακόμα και μέσα στη βροχή, έξω από ένα κλειστό κατάστημα της Apple; Γιατί ζητωκραυγάζουν, γιατί τρέχουν, γιατί χαίρονται τόσο πολύ; Στο κάτω-κάτω, δεν μοιράζονται δώρα, δεν χαρίζονται πανάκριβα γκάτζετ...
Βρετανοί νευροεπιστήμονες ανέλαβαν τις εξετάσεις και βρήκαν ότι στη θέα ενός Mac, ενός iPhone ή ενός iPad, οι αντιδράσεις ήταν ίδιες με αυτές ενός βαθιά θρησκευόμενου ανθρώπου. Τα αποτελέσματα της εγκεφαλικής μαγνητικής τομογραφίας προβλήθηκαν πρόσφατα στο BBC στο ντοκιμαντέρ με τίτλο The Secrets of the Superbrands, όπου ο Άλεξ Ράιλι αναλαμβάνει να εξιχνιάσει το φαινόμενο της ταχύτατης διάδοσης κάποιων προϊόντων τεχνολογίας.
Εθελοντής στην προσπάθειά τους να μελετήσουν τη συμπεριφορά των πιστών της Apple ήταν ο Άλεξ Μπρουκς, συντάκτης του World of Apple, ενός ανθρώπου που δηλώνει ευθέως ότι σκέφτεται την Apple 24 ώρες το 24ωρο ή 23 ώρες περισσότερο από τον μέσο άνθρωπο, όπως σχολιάζει το digitaltrends.com, όπου μπορείτε να δείτε και τη μαγνητική τομογραφία. Η μαγνητική τού εγκεφάλου του κατέγραψε τις αντιδράσεις στη θέα iPad, iPhone και άλλων προϊόντων της Apple και (Θου Κύριε...) άλλων κατασκευαστών. Τα αποτελέσματα υποβλήθηκαν σε σύγκριση με μαγνητικές από τις αντιδράσεις βαθιά θρησκευόμενων ανθρώπων στη θέα των Αγίων. Οι εικόνες προκαλούσαν την ίδια εγκεφαλική δραστηριότητα!...
O Επίσκοπος του Μπάκινγκαμ -o οποίος διαβάζει τη Βίβλο του σε ένα iPad- επιβεβαιώνει τη διαπίστωση της ομάδας των νευροεπιστημόνων, με μια μάλλον εύστοχη παρατήρηση: οι «σούπερ-μπράντες» έχουν βρει πώς πρέπει να σχεδιάζουν τα καταστήματά τους και πώς να τοποθετούν τα προϊόντα τους στο ράφι: πέτρινα κτίρια, αψίδες, προϊόντα σε αναλόγια...
Ο δημιουργός του ντοκιμαντέρ Αλεξ Ράιλι αναγνωρίζει ότι η καινοτομία ή οι έξυπνες τεχνικές προώθησης, κοινώς το μάρκετινγκ, συμβάλλουν καθοριστικά στην ταχύτατη αποδοχή ενός προϊόντος τεχνολογίας.
Εντούτοις, χωρίς να προκαλείται το ενδιαφέρον του γενικού πληθυσμού -με μια στροφή σε βασικές ανθρώπινες ανάγκες για κουτσομπολιό, πίστη ή σεξ-, δεν υπάρχει ελπίδα να αναδειχτεί σε σούπερ-μπράντα στις τεχνολογίες, καταλήγει.
Πάντως, κατά τα γυρίσματα του ντοκιμαντέρ ο Ράιλι διαπιστώνει μεταξύ άλλων πώς η Sony κέρδισε τη μάχη για το διάδοχο του DVD: Τη δεκαετία του 1980, η Sony δεν επέτρεπε τη διάθεση ταινιών πορνό σε Betamax με αποτέλεσμα να κερδίσει τη μάχη το ανταγωνιστικό τότε, μη καθιερωμένο όμως VHS. Αργότερα, όταν μια νέα μάχη ανάμεσα στο Toshiba HD-DVD και το Blu-ray δεν έλεγε να τελειώσει, η Sony έδειξε να έχει πάρει το μάθημά της και ενέδωσε στην πορνογραφική βιομηχανία.
Δείτε μερικές φωτογραφίες από το κατάστημα της Apple στο Covent Garden στο Λονδίνο.
Παρακολουθήστε online (ή κατεβάστε) το 60λεπτο ντοκιμαντέρ από το BBC... (διαθέσιμο μέχρι 9 Ιουνίου)
Πηγή: tech.in.gr
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV