Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )
Μια εβδομάδα μετά την παρουσίασή του, το Buzz δέχεται βροχή επικρίσεωνΗ Epic, μεγάλη αμερικανική οργάνωση για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στο Διαδίκτυο, κατάθεσε καταγγελία στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) με την οποία υποστηρίζει ότι η νέα υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης της Google παραβιάζει τα δικαιώματα των καταναλωτών.

Η καταγγελίας της Electronic Provacy Information Center έρχεται λίγες ημέρες μετά την απόφαση της Google να τροποποιήσει ελαφρώς το Google Buzz, σε μια προσπάθεια να κατευνάσει τις ανησυχίες του κοινού για διαρροή των δεδομένων τους. Οι αλλαγές αυτές προφανώς δεν ήταν αρκετές για να καθησυχάσουν την Epic.

To Buzz εγκαινιάστηκε ως τμήμα της υπηρεσίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Gmail και αρχικά δημιουργούσε αυτόματες λίστες με τους «φίλους» κάθε χρήστη, βάσει των επαφών με τις οποίες έχουν συχνότερη επικοινωνία. Το Σαββατοκύριακο αυτό άλλαξε και τώρα το Buzz απλώς προτείνει λίστες επαφών για το κοινωνικό δίκτυο.

Παρά την αλλαγή, η Epic επιμένει ότι το Buzz παραβιάζει τη νομοθεσία για την ιδιωτικότητα επειδή εγγράφει αυτόματα ως μέλη τους χρήστες του Gmail, χωρίς τη ρητή τους συγκατάθεση. Επίσης, η οργάνωση απαιτεί από τη Google να πάψει να χρησιμοποιεί τις λίστες επαφών του Gmail για να δημιουργήσει αυτόματες λίστες «φίλων».

Η τακτική αυτή, εκτιμά η οργάνωση, είναι δυνητικά επικίνδυνη για επαγγελματίες, δημοσιογράφους και άλλους χρήστες που επιθυμούν να κρατήσουν μυστική τη λίστα επαφών που χρησιμοποιούν στην αλληλογραφία τους.

«Πρόκειται για σημαντική παραβίαση των προσδοκιών που έχουν οι καταναλωτές όσον αφορά την ιδιωτικότητα» δήλωσε ο διευθυντής της Epic Μαρκ Ρότενμπεργκ.

Παρόμοιες καταγγελίες για το Buzz εξετάζονται και στον Καναδά, αναφέρει το BBC.

Η Google, από την πλευρά της, θεωρεί ότι έχει ήδη δώσει επαρκή δυνατότητα ελέγχου στους χρήστες, οι οποίοι για να εγγραφούν στο Buzz πρέπει να ακολουθήσουν το σχετικό σύνδεσμο στο Gmail. Έχουν επίσης τη δυνατότητα να το απενεργοποιήσουν.

Η εταιρεία δηλώνει επίσης ότι ετοιμάζει «περισσότερες βελτιώσεις» στο Buzz και δηλώνει ανοιχτή στα σχόλια χρηστών και οργανώσεων για τη βελτίωση της υπηρεσίας της.

 

17/02/2010 - Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από Associated Press

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;