Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

telstra logo

Η Αυστραλιανή Telstra ανακοίνωσε ότι μέσα στο 2011 θα αρχίσει να περιορίζει την ευρυζωνική ταχύτητα των χρηστών εάν ξεπεράσουν το μηνιαίο τους όριο, αλλά όμως δεν θα τους χρεώνει για την έξτρα αυτή κίνηση.

Ο οικονομικός διευθυντής της Telstra ο John Stanhope, που θα ανακοινώσει το σχέδιο αυτό σε ομιλία του στο American Chamber of Commerce στην Αυστραλία, είπε ότι οι Αυστραλοί ζητούν smartphones σε αριθμούς ρεκόρ, τα οποία καταναλώνουν πολύ bandwidth και έτσι η Telstra αναγνωρίζει πως θα είναι καλύτερα να προστατέψει τους πελάτες της από υπέρογκους λογαριασμούς.

"Οι πελάτες μας δικαιούνται να είναι σε θέση να απολαύσουν όλες τις δυνατότητες των κινητών τηλεφώνων τους χωρίς να φοβούνται για υπέρογκους λογαριασμούς. Χαμηλώνοντας λοιπόν την ταχύτητα μόλις ένα χρήστης έχει ξεπεράσει το μηνιαίο όριο δεδομένων του και χωρίς να χρεώνουμε τίποτα επιπλέον, οι πελάτες μας θα παραμένουν συνδεδεμένοι χωρίς να φοβούνται για την τσέπη τους", είπε ο κος Stanhope.

Οι πελάτες που έχουν ήδη χρησιμοποιήσει το μηνιαίο όριό τους, θα μπορούν να αγοράσουν επιπλέον κίνηση για να συνεχίσουν απρόσκοπτα την χρήση, με την μέγιστη ταχύτητα, των υπηρεσιών δεδομένων μας. Το υφιστάμενο σύστημα προειδοποίησης της Telstra, που στέλνει SMS μηνύματα με την χρήση δεδομένων στο 80% και στο 100% του ορίου, θα αναβαθμιστεί έτσι ώστε τα SMS να στέλνονται σε σχεδόν πραγματικό χρόνο.

Ο κος Stanhope επίσης ανακοίνωσε ότι η Telstra θα βελτίωνε και την ενημέρωση που λαμβάνουν οι πελάτες της όταν κάνουν χρήση δεδομένων στο εξωτερικό.

"Ολοένα και περισσότερο οι πελάτες μας παίρνουν τα smartphones τους μαζί τους όταν πάνε στο εξωτερικό, ως ένα βολικό τρόπο για την ταξιδιωτική ενημέρωση τους, το email τους και για να διαβάζουν χάρτες.

Για να τους βοηθήσουμε να μην ξεπεράσουν τα μηνιαία όρια χρήσης δεδομένων τους, η Telstra θα αποστέλλει συχνές προειδοποιήσεις με SMS που θα δίνουν πληροφορίες και συμβουλές για τον όγκο που καταναλώνουν και τα σχετικά του κόστη".

Ο κος Stanhope είπε πως η νέα υπηρεσία είναι ένα μέρος ενός μεγαλύτερου προγράμματος για την βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών.

 

Πηγές: adslgr.com / cellular-news.com

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;