19 Ιουνιου 2011
Posted in
Επικαιρότητα
Διψήφια ανάπτυξη για την online διαφήμιση καθώς το display advertising ωθεί το ποσοστό ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Αγοράς στο 15,3%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που εξέδωσε το IAB Europe εμφανίζεται μια αναγέννηση για την κατηγορία του display για το 2010. Με μέσο ποσοστό ανάπτυξης 21,3%, το display advertising ξεπέρασε το search advertising ως το ταχύτερα αναπτυσσόμενο format online διαφήμισης στην Ευρώπη. Το search, το οποίο υπήρξε καταλύτης της ανάπτυξης της online διαφήμισης τα τελευταία χρόνια, αυξήθηκε κατά μέσο όρο 15,1% στις 25 αγορές που συμμετείχαν στην έρευνα. Το video, το mobile advertising και τα social media συνεισέφεραν όλα στην ανάπτυξη του display.
Η ετήσια αναφορά online διαφημιστικής δαπάνης του IAB Europe δείχνει συνολική ανάπτυξη 15,3% μέσα στο 2010, σε μια Ευρώπη της οποίας η συνολική διαφημιστική αγορά μεγάλωσε μόνο κατά 5,0% στην ίδια περίοδο. Η συνολική online διαφημιστική δαπάνη άγγιξε τα 17,7 δισ. ευρώ μέσα στο 2010, από 15,3 δις. στο 2009, και πλέον αντιστοιχεί στο 18% του συνόλου της Ευρωπαϊκής διαφημιστικής αγοράς. Οι αγορές με τη μεγαλύτερη online διαφημιστική δαπάνη είναι η Μ. Βρετανία, η Γερμανία, η Γαλλία, η Ολλανδία, η Ιταλία και η Ισπανία, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 74% του συνόλου της αγοράς. Οι αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 1/10 (9,8%) του συνόλου.
Ώθηση στο branding μέσα από το display advertising
To display advertising αυξήθηκε τουλάχιστον κατά 20% μέσα στο 2010 σε πολλές αγορές, τόσο ώριμες όσο και αναπτυσσόμενες. Ρυθμούς ανάπτυξης πάνω του μέσου όρου παρουσίασαν η Ιρλανδία (31%), η Ισπανία (30%) και η Ρωσία (27%). Η δαπάνη που αντιστοιχεί σε video διπλασιάστηκε στις περισσότερες αγορές. Στην Ισπανία το video παρουσίασε αύξηση της τάξης του 125%, φτάνοντας τα 13 εκατ. ευρώ - η αντίστοιχη αύξηση για τη Μ. Βρετανία ήταν 90%, φτάνοντας τα 63 εκατ. ευρώ.
Search Advertising
To paid search συνέχισε τη διψήφια ανάπτυξή του, με ένα μέσο όρο 15,1%. Παραμένει η μεγαλύτερη κατηγορία online διαφήμισης, αντιπροσωπεύοντας το 45% του συνόλου, σε σχέση με το 33% του display και το 22% των classifieds/directories. Ενώ πιο καθιερωμένες αγορές βίωσαν μικρότερες αυξήσεις (+8% για τη Μ. Βρετανία, +10% για τη Γαλλία), πολλές είδαν εκρηκτική ανάπτυξη (+44% για την Ουγγαρία, +31% για την Πολωνία).
Mobile Advertising
Το mobile search και το mobile advertising συμπεριλαμβάνονται για πρώτη φορά φέτος στην αναφορά. Παρ'ότι σχετικά νούμερα είναι διαθέσιμα για μόνο 12 από τις 25 χώρες, επιβεβαιώνουν την πολυαναμενόμενη απογείωση του mobile advertising εξαιτίας της ανάπτυξης του οικοσυστήματος των smartphones/3G/εφαρμογών. Στις 12 αυτές αγορές, η δαπάνη ήδη αντιστοιχεί στο 2-3% του συνόλου.
Η τελική αναφορά θα είναι διαθέσιμη μέχρι το τέλος του μήνα στην ιστοσελίδα του IAB Hellas αποκλειστικά για τα μέλη του.
Πηγή: iab.gr
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV