Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

dropbox logo

Το μεσημέρι της Κυριακής 20 Ιουνίου στην Ελλάδα οι πόρτες στην υπηρεσία αποθήκευσης αρχείων Dropbox παρέμειναν ορθάνοιχτες επί τέσσερις ώρες. Ο δημιουργός της δημοφιλούς υπηρεσίας Άρας Φερντόζι αποδίδει το γεγονός σε ανθρώπινο λάθος και βεβαιώνει ότι η υπηρεσία εξετάζει όλους τους λογαριασμούς για «ασυνήθιστη» δραστηριότητα τις επίμαχες ώρες.

Ο Άρας Φερντόζι αναφέρεται στο ενοχλητικό περιστατικό στο blog του Dropbox και εξηγεί ότι προκλήθηκε μετά μια ανανέωση του κώδικα της υπηρεσίας την Κυριακή στις 1:54 πμ (ώρα Ειρηνικού) που επηρέασε τη μέθοδο ταυτοποίησης των στοιχείων των μελών. Όσοι επιχείρησαν να μπουν στο λογαριασμό τους -ή στον λογαριασμό άλλων- επί τέσσερις ώρες μπορούσαν να το κάνουν χωρίς να εισάγουν το σωστό password (προφανώς όμως απαιτούνταν το e-mail του μέλους). Όταν η ομάδα του Dropbox εντόπισε το πρόβλημα, διέκοψε καλού-κακού τις τρέχουσες συνεδρίες χρήσης τηςυπηρεσίας υποχρεώνοντας όσους τους χρησιμοποιούσαν να εισάγουν ξανά τα στοιχεία εισόδου τους. Πάντως, ο Φερντόζι υποστηρίζει ότι εκείνη την περίοδο «πολύ μικρός αριθμός μελών», λιγότερο από το 1%, έκαναν χρήση της υπηρεσίας

Τώρα, ο Φερντόζι βεβαιώνει ότι επιθεωρούνται τα logs όπου καταγράφονται οι ενέργειες των μελών ώστε να ενημερώσουν τα μέλη για τυχόν ασυνήθιστη δραστηριότητα με e-mail. Όσοι δε, ανησυχούν για τυχόν επεμβάσεις στα αρχεία τους καλούνται να επικοινωνήσουν με την τεχνική υποστήριξη με e-mail στο support@dropbox.com.

 

Πηγή: tech.in.gr

 

Διαβάστε επίσης: Για παραπλάνηση των χρηστών του κατηγορείται το Dropbox

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;