Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

"Παιχνιδιάρηδες" πελάτες περιμένουν να αγοράσουν το Call of Duty: Black Ops...

Σταθερή ανάπτυξη αναμένεται να συνεχίζει να εμφανίζει η βιομηχανία ηλεκτρονικών παιχνιδιών για τα ερχόμενα χρόνια, με τις δαπάνες για τα παιχνίδια αυτά να φθάνουν τα 12 δισ. δολάρια το 2015, σύμφωνα με έκθεση της εταιρίας αναλυτών με ειδίκευση στην τεχνολογία, Gartner.

Η έκθεση με τίτλο «Οικοσύστημα Παιχνιδιών 2011» εκτιμά ότι οι δαπάνες για λογισμικό και hardware του τομέα το 2011 θα υπερβούν τα 74 δισ. δολάρια, από 67 δισ. δολάρια το 2010. Η μεγαλύτερη ανάπτυξη αναμένεται, όμως, να σημειωθεί στον τομέα των παιχνιδιών κινητών τηλεφώνων, λέει ο Τουόνγκ Νουγιέν, επικεφαλής ερευνών της Gartner, που προβλέπει μάλιστα ότι οι πωλήσεις και η χρήση φορητών «παιχνιδο-μηχανών», όπως αυτών της Sony και Nintendo, θα συρρικνωθούν καθώς οι νέοι χρήστες τους θα επιλέξουν «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα ή συσκευές tablet, για να παίξουν ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Συνολικές δαπάνες βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών (σε δισ. δολάρια):

2011

2013

2015

Gaming Hardware

17,797

24,621

27,354

Gaming Software

44,730

51,129

56,512

Online Gaming

11,899

21,453

28,298

Σύνολο

74,426

97,204

112,163

Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις λογισμικού παιχνιδιών έχουν σπάσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ, με την Activision -κατασκευάστρια προηγμένων παιχνιδιών για το Xbox και το PS3, να σημειώνει κέρδη 650 εκατ. δολαρίων σε πέντε ημέρες από τις πωλήσεις του νέου της παιχνιδιού Call of Duty: Black Ops.

Στο μεταξύ, τα πρότυπα χρεώσεων για τα διαδικτυακά παιχνίδια αλλάζουν με ταχείς ρυθμούς, ξεπερνώντας την παραδοσιακή αγορά παιχνιδιών και τις προσωπικές συνδρομές. Τα νέα πρότυπα αφορούν έτσι την προσφορά δωρεάν παιχνιδιών στο χρήστη, με την κατασκευάστρια εταιρία να εξασφαλίζει κέρδη από διαφημίσεις.

 

Πηγή: kathimerini.gr με στοιχεία από The New York Times

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;