22 Ιουλιου 2011
Posted in
Επικαιρότητα
Tα online κουπόνια της Groupon μπορεί να δίνουν τη δυνατότητα στους Αμερικανούς να αποταμιεύουν ορισμένα χρήματα αλλά δεν πρόκειται πάντα για καλές συμφωνίες, τουλάχιστον όσον αφορά τους εμπόρους. Ορισμένες επιχειρήσεις παραπονιούνται ότι όσοι κυνηγούν παζάρια σπάνια ξαναγυρίζουν, αφού πετύχουν ένα φθηνό γεύμα ή μασάζ.
Μία νέα υπηρεσία που λέγεται LevelUp θεωρεί ότι έχει βρει τον τρόπο ώστε εστιατόρια, σαλόνια ομορφιάς και άλλα τοπικά καταστήματα να ξαναφέρνουν τους πελάτες τους πίσω. Για να ενισχύσει τη δύναμη της συνήθειας, η εταιρεία δίνει μια σειρά προσφορών όπου η μία είναι καλύτερη από την προηγούμενη. Η LevelUp θα ξεκινάει με μια αρχική προσφορά η οποία θα ευθυγραμμίζεται με τους ανταγωνιστές και θα ακολουθείται από βελτιωμένες στη συνέχεια· έτσι, η εταιρεία υπολογίζει ότι ο πελάτης θα εξοικειώνεται με την επιχείρηση/κατάστημα και θα ξαναγυρίζει ακόμη και χωρίς έκπτωση.
Ωστόσο, αρκετοί αναλυτές θεωρούν ότι είναι πολύ νωρίς για εξαγωγή συμπερασμάτων από αυτό το εγχείρημα καθώς η Groupon παραμένει μια υπηρεσία ισχυρά εδραιωμένη στην καταναλωτική συνείδηση. Δημιούργησε ένα φαινόμενο marketing ικανοποιώντας την «πείνα» των ανθρώπων για παζάρια και καλύτερες τιμές. Δίνει την ευκαιρία για εκπτώσεις που αφορούν τις προτιμήσεις ενός ατόμου στην πόλη που διαμένει. Για παράδειγμα, κάποιος μπορεί να πληρώσει 20 δολάρια για μια δωροεπιταγή των 40 δολαρίων που εξαργυρώνεται σε σπα, εστιατόριο, σε πλυντήριο αυτοκινήτου και σε στούντιο γιόγκα.
Η αλήθεια βέβαια είναι ότι η αγορά με τα online κουπόνια, αν και εύκολη να ‘αντιγραφεί’ (αρκεί μια ομάδα πώλησης για να συνάπτει συμφωνίες με εμπόρους και μια υπηρεσία αποστολής e-mail προς τους πελάτες που εγγράφονται στην ιστοσελίδα), δεν «δαμάζεται» τόσο εύκολα. Η ηγετική παρουσία της Groupon στην αγορά με 83 εκατομμύρια συνδρομητές, η δεύτερη κατά σειρά Living Social με 39 εκατομμύρια καθιστά το πεδίο εξαιρετικά δύσβατο για την φιλόδοξη κατά τ’ άλλα LevelUp με τους 100.000 συνδρομητές.
Την ίδια στιγμή, το Facebook δοκιμάζει ένα πρόγραμμα συμφωνιών σε πέντε πόλεις των ΗΠΑ προσπαθώντας να εκμεταλλευτεί την ευρεία βάση των 750 εκατομμυρίων χρηστών του παγκοσμίως. Μέσα στο «παιχνίδι» βέβαια και η Google με το Google Offers, που ξεκίνησε ήδη σε πιλοτική μορφή σε 4 αμερικανικές πόλεις και ακολουθούν άλλες 5.
Πηγή: kathimerini.gr με πληροφορίες από AFP
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV