Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Σταθερά ανοδικά κινήθηκε η διαφημιστική δαπάνη στο διαδίκτυο, κατά το 1o τρίμηνο του 2011, γεγονός που αποδεικνύει πως το διαδίκτυο εξελίσσεται σε ελκυστική πλατφόρμα επικοινωνία προϊόντων και υπηρεσιών. Στην εξέλιξη αυτή δεν έχει συμβάλει μόνο η οικονομική κρίση, που ωθεί στην εξεύρεση οικονομικά προσιτών λύσεων διαφήμισης, αλλά και η αύξηση χρήσης του διαδικτύου που το καθιστούν πλέον σε σημαντικό μέσο.

Σύμφωνα με την καθιερωμένη έρευνα που διεξάγει ο Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας, IAB Hellas, στα €15,9 εκατ. υπολογίζεται το ποσό της επένδυσης στο online display advertising στην Ελλάδα για το 1ο τρίμηνο του 2011.

Όπως και το 2010, έτσι και στο 1ο τρίμηνο του 2011, πρώτος σε διαφημιστική δαπάνη εμφανίζεται ο κλάδος των Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών με επενδύσεις €3,6 εκατ., και ποσοστό 22,7% επί της συνολικής δαπάνης, ακολουθούμενος από τον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών, με επενδύσεις €3,4 εκατ. και ποσοστό 21,6%, των Καταναλωτικών Αγαθών με επενδύσεις €3 εκατ. και ποσοστό 18,7%, ενώ την πεντάδα συμπληρώνουν η Ψυχαγωγία με επενδύσεις €1,5 εκατ. και ποσοστό 9,2% και οι Λιανικές Πωλήσεις με επενδύσεις €1 εκατ. και ποσοστό 6,5%.


Διάγραμμα 1: Online Display Advertising, Πηγή: Online Display Advertising Spend Report - 1ο τρίμηνο του 2011, IAB Hellas, 7/2011

 

Πηγή: sepe.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;