Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Η νέα υπηρεσία που παρέχεται στους χρήστες της διασημότερης ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης ονομάζεται Facebook Insights και αποτελεί ένα πρώτης τάξεως εργαλείο ανάλυσης επισκεψιμότητας ιστοσελίδων.

Το Facebook όμως από ότι φαίνεται δεν αρκείται στο Insights. Πρόσφατα δημιούργησε το PageLever, το οποίο αποτελεί μια βελτιστοποιημένη έκδοση του Insights για επιχειρήσεις οι οποίες επιθυμούν να διεισδύσουν λίγο παραπάνω στο ποιος και γιατί επισκέπτεται την ιστοσελίδα τους.

Το PageLever εμφανίζει στον χρήστη στοιχεία επισκεψιμότητας σε μηνιαία, εβδομαδιαία αλλά και καθημερινή βάση ακριβώς όπως και το Google Analytics, ξεχωρίζοντας τις μοναδικές επισκέψεις από τις επαναλαμβανόμενες ώστε ο διαχειριστής να έχει ολοκληρωμένη εικόνα των επισκέψεων.

Δείτε παρακάτω μερικά screenshots των λειτουργιών του PageLever:

PageLever preview

PageLever preview

PageLever preview

PageLever preview

PageLever preview

PageLever preview

Οι υπηρεσίες του PageLever είναι επί πληρωμή, και ξεκινούν από 34 δολάρια το μήνα -τσιμπημένη τιμή!, παρά ταύτα όμως μπορείτε να το δοκιμάσετε δωρεάν για 14 ημέρες...

 

Πηγή: secnews.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;