Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

.co domain

Το νέα σημαντικό εξαγώγιμο προϊόν της Κολομβίας δεν απαιτεί κοπιαστική εργασία, όπως ο καφές, καθώς δεν είναι τίποτα άλλο παρά η διαδικτυακή «κατάληξη» της χώρας, το «.co».

«Είναι μία πολύ σύντομη κατάληξη και καθίσταται έτσι πολύ χρήσιμη σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Twitter, που περιορίζουν τα μηνύματά τους σε 140 χαρακτήρες», λέει ο Χουάν Ντιέγκο Κάγε, επικεφαλής της ιδιωτικής εταιρίας, αρμόδιας για τη διαχείριση της κατάληψης για λογαριασμό της κολομβιανής κυβέρνησης.

Αλλες καταλήξεις, όπως οι .cm (Καμερούν) και .om (Ομάν) θεωρούνται και αυτές χρήσιμες, αν και η κατάληξη της Κολομβίας είναι αναμφισβήτητα η καλύτερη, θυμίζοντας πολύ τη γνωστή σε όλους .com ή το αγγλικό .co.uk.

«Είναι σήμερα σχεδόν αδύνατο να αποκτήσει κάποιος διεύθυνση .com, καθώς υπάρχουν ήδη 100 εκατομμύρια κατατεθειμένες διευθύνσεις. Αντίθετα, υπήρχαν μόλις 28.000 κατατεθειμένες διευθύνσεις .co. το 2010. Στις 21 Ιουλίου 2010 ο αριθμός αυτός έφθασε τις 233.000, ενώ σήμερα βρίσκεται στο 1 εκατομμύριο, αλλά υπάρχει ακόμη άφθονος χώρος», λέει ο κ. Κάγε.

Το ενδιαφέρον στην κατάληξη .co αναμένεται τώρα να κορυφωθεί, ιδιαίτερα μετά την ανακοίνωση από μέρους της Google, ότι αγόρασε κολομβιανή διεύθυνση που θα «φιλοξενήσει» την επίσημη συντετμημένη της διεύθυνση «g.co»

Οι περισσότερες κολομβιανές διευθύνσεις κοστίζουν μεταξύ 15 και 25 δολαρίων και οι νέοι τους ιδιοκτήτες μπορούν να εγγραφούν μέσω διαδικτύου σε πέντε λεπτά. Αλλα κράτη, που προωθούν τις καταλήξεις τους ως καλές εναλλακτικές λύσεις είναι η νήσος Τουβαλού (.tv), το Μαυροβούνιο (.me) και η Ινδία (.in).

 

Πηγή: kathimerini.gr με στοιχεία από BBC

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;