Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

http://people-press.org/reports/images/479-1.gifΗ ενημέρωση από στο Διαδίκτυο έχει γίνει πλέον πιο δημοφιλής από την ανάγνωση των εφημερίδων στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με έρευνα του Ρew Research Center. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της έρευνας του Ινστιτούτου, οι Αμερικανοί προτιμούν για την ενημέρωσή τους πρώτα τα τοπικά τηλεοπτικά δίκτυα, αμέσως μετά τα εθνικά, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται η online πληροφόρηση. Συγκεκριμένα, το αμερικανικό κοινό επιλέγει για την πληροφόρησή του το Google Νews και το ΑΟL, καθώς και τις ιστοσελίδες του CΝΝ και του ΒΒC. Το ποσοστό των Αμερικανών που ενημερώνεται διαδικτυακά αγγίζει το 61% σε μια τυπική ημέρα, ενώ το 78% επιλέγει τα τοπικά τηλεοπτικά δίκτυα και το 71% τα εθνικά όπως το ΝΒC, το CΝΝ και το Fox Νews. Το 54% ενημερώνεται από το ραδιόφωνο στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο.


Πολυσυλλεκτικά
http://people-press.org/reports/images/479-2.gifΠερισσότεροι από 9 στους 10 ανατρέχουν σε περισσότερες από μία πηγές πληροφόρησης με το 57% να συμβουλεύεται από δύο έως πέντε ιστοσελίδες για την ενημέρωσή του. «Οι Αμερικανοί λειτουργούν πολυσυλλεκτικά στην πληροφόρηση αλλά εντός ορίων», επισημαίνει η Εϊμί Μίτσελ υποδιευθύντρια του Ινστιτούτου Ρew Research Center και εξηγεί:


«Γενικά δεν έχουν μια αγαπημένη ιστοσελίδα, αλλά συγχρόνως δεν ψάχνουν άσκοπα. Οι περισσότεροι χρήστες του Διαδικτύου χρησιμοποιούν για την ενημέρωσή τους περίπου πέντε συγκεκριμένες ιστοσελίδες». Αντίθετα, οι τακτικοί αναγνώστες των εφημερίδων έχουν μειωθεί στο 50%. Και από τις δύο πλευρές του Ατλαντικού πολλές εφημερίδες αντιμετωπίζουν δυσκολίες εξαιτίας της μείωσης των διαφημιστικών εσόδων και της «μετανάστευσης» των αναγνωστών στο Διαδίκτυο. Στις ΗΠΑ έχουν χαθεί χιλιάδες θέσεις εργασίας στον έντυπο Τύπο.

http://people-press.org/reports/images/479-3.gif

 

tanea.gr / people-press.org

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;