Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Η ραγδαία άνοδος του Facebook και του Twitter έχουν ξεθωριάσει το κάποτε λαμπρό άστρο του MySpace, που σχεδιάζει, όπως ανακοίνωσε, μια σειρά από αναδιαρθρώσεις τους επόμενους μήνες, καθώς και διάφορες βελτιώσεις για τους χρήστες-μέλη του, ώστε να ξανακερδίσει το χαμένο έδαφος.

myspace logo

Με μείωση επισκεπτών, μεγάλες απολύσεις και δύο απανωτές αλλαγές στο μάνατζμεντ, ο τελευταίος χρόνος ήταν μάλλον επεισοδιακός για το site, που κάποτε κατείχε την ηγετική θέση στην κοινωνική δικτύωση.

Ήδη μόλις έφυγε ξαφνικά ο μέχρι τώρα διευθύνων σύμβουλος Όουεν βαν Νάτα (που δεν πρόλαβε να μείνει ούτε δέκα μήνες στο πόστο του), μια απόφαση που, αν και δεν έγιναν γνωστές λεπτομέρειες, κατά πάσα πιθανότητα υπήρξε πρωτοβουλία της News Corp, όπου ανήκει το MySpace (το εξαγόρασε το 2005 αντί 580 εκατ. δολ.) και η οποία ανησυχεί για την πορεία του.


Τα ηνία της υπηρεσίας κοινωνικής δικτύωσης αναλαμβάνουν πλέον από κοινού, ως συμπρόεδροι, ο 38χρονος Τζέισον Χίρσχορν (πρώην στέλεχος του MTV Networks της Viacom) και ο 34χρονος Μάικ Τζόουνς, μέχρι τώρα συνεργάτες του απολυθέντος βαν Νάτα, σύμφωνα με τα ξένα πρακτορεία. Ο Τζόουνς παραδέχτηκε ότι ακόμα και μερικοί υπάλληλοι του MySpace έχουν χάσει «τη θέλησή τους να πολεμήσουν» και τόνισε ότι «βρισκόμαστε στο σημείο που χρειαζόμαστε πιστούς».


Οι μηνιαίοι επισκέπτες του MySpace –που η έδρα του βρίσκεται στο Μπέβερλι Χιλς στο Λος Άντζελες- μειώθηκαν κατά 7,4% τον Ιανουάριο φέτος σε σχέση με πριν ένα χρόνο και διαμορφώθηκαν σε σχεδόν 120 εκατομμύρια παγκοσμίως, έναντι 471 εκατ. του Facebook (το οποίο μέσα σε ένα χρόνο σημείωσε αύξηση 100%, σύμφωνα με το comScore.com).


Την ίδια περίοδο, το Twitter εμφάνισε εκρηκτική ανάπτυξη χρηστών κατά 1.100% (!), φθάνοντας τα 74 εκατ. To MySpace, πάντως, παρά την πτώση του, παραμένει στη δεύτερη θέση διεθνώς και, όπως είπαν οι δύο συμπρόεδροι, ο στόχος τους είναι να φτάσουν τα 200 ή και 300 εκατ. χρήστες στο μέλλον.


Οι δύο νέοι επικεφαλής, στην πρώτη τους συνέντευξη Τύπου, είπαν ότι η πρώτη τους προτεραιότητα θα είναι να «πιάσουν το πνεύμα» του καταναλωτή και όχι να ανταγωνιστούν τα άλλα κοινωνικά sites σε επίπεδο υπηρεσιών και χαρακτηριστικών. Το MySpace θα ξαναεστιάσει στην ηλικιακή ομάδα των 13-34 ετών, που αποτελούσε ανέκαθεν τον πυρήνα των επισκεπτών του (πάνω από τους μισούς και το 84% του συνολικού χρόνου χρήσης).


Όπως είπαν επίσης οι νέοι μάνατζερ, το MySpace πρέπει να εστιάσει περισσότερο στους 14 εκατομμύρια μουσικούς που έχουν βάλει τραγούδια και βίντεο τους στο site και να βελτιώσουν την επαφή των χρηστών με τους μουσικούς. Επίσης το MySpace πρόκειται να ανοίξει περισσότερο την πλατφόρμα του στα παιγνίδια (games), θα προσθέσει μια νέα σελίδα για τους «φαν» του κινηματογράφου και θα ανταμείψει τους χρήστες εκείνους που δρουν ως «προπαγανδιστές» του site.


Μια μεγάλη πρόκληση για τη νέα διοίκηση θα είναι η τριετής διαφημιστική συμφωνία με τη Google, που λήγει φέτος τον Αύγουστο και η οποία αποφέρει ένα μεγάλο μέρος από τα έσοδα του MySpace. Τυχόν ανανέωση της συμφωνίας, σύμφωνα με τους αναλυτές, σχεδόν σίγουρα θα γίνει με χειρότερους όρους για το MySpace, λόγω της πτωτικής πορείας των χρηστών του.

 

10/03/2010 - enet.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;