Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Η συζήτηση έχει φουντώσει για τα καλά και οι δύο μονομάχοι –iPad και Κindle– αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους…

kindle vs ipad1) H πολυ-λειτουργικότητά του. Mε το να αγοράζεις ένα Kindle αγοράζεις μια συσκευή ψηφιακής ανάγνωσης. Αγοράζοντας ένα iPad αποκτάς μια πληθώρα λειτουργιών. Παιχνίδια, ταινίες, internet, έγγραφα και πολλά άλλα. Και δισεκατομμύρια εφαρμογές για το iPhone. Eίναι λοιπόν πολύ περισσότερο από έναν e-reader.

2) H oθόνη. Έγχρωμη, αφής και με πολλές άλλες λειτουργίες. Είναι βέβαιο ότι μπορούμε να αφεθούμε στην αισθητική του Στιβ Τζομπς και σίγουρα είναι πολύ ωραία η αίσθηση να κρατάς το iPad.

3) Η συμβατότητα. Το iPad ξεπερνά τα παράπονα των εκδοτών που ήταν αναγκασμένοι να υποστηρίζουν ένα συγκεκριμένο format -π.χ. του Kindle-.

4) Το βιβλιοπωλείο iBooks. Η Apple έχει συλλάβει τη μαγεία της κατανάλωσης. Παρόλο που η Amazon κάνει καλή δουλειά με τις λειτουργικές ανάγκες στην αγορά ενός βιβλίου, η Apple προχωρά ένα βήμα παραπέρα, δημιουργώντας μια εμπειρία.

5) Η εμπειρία. Αναντίρρητα το Kindle παρέχει μια καλή λειτουργική εμπειρία για αναγνώστες, ωστόσο η Apple παρέχει διασκέδαση και άνεση. Παράδειγμα: Στο iPad περιηγείσαι στις σελίδες ενώ στο Kindle χρειάζεται να πατήσεις ένα κουμπί.

6) Τα οικονομικά. Οι εκδότες είναι εξαιρετικά ανήσυχοι για το που θα οδηγηθούν οι τιμές. Η Apple έχει κάνει καλύτερη προσφορά στο μερίδιο εσόδων που θα δίνει για το περιεχόμενο, γεγονός που ωθεί την Amazon σε εκ νέου διαπραγματεύσεις.

7) Οι εφαρμογές. Στην ψηφιακή εποχή, το βιβλίο είναι κάτι περισσότερο από λέξεις σε μια σελίδα, κάτι που το Kindle «καθυστερεί» να αναγνωρίσει. Στο iPad ήδη υπάρχουν πλατφόρμες που συμβάλλουν στη δημιουργία περιεχομένου που δεν είναι στατικό αλλά ανοιχτό σε αλληλεπίδραση. (υπερκείμενο, συνδεσιμότητα με άλλες συσκευές, real-time συζητήσεις κλπ)

8) Η αγορά. Σε όρους μεριδίων η Apple είναι αρκετά βήματα μπροστά καθώς διαθέτει 125 εκατομμύρια λογαριασμούς σε online σημεία πώλησης. Παράλληλα, υπερηφανεύεται και για 12 δισεκατομμύρια downloads σε προϊόντα της. Η Amazon υπολείπεται αρκετά των αριθμών αυτών…

9) Η τιμή. Δίνοντας δέκα δολάρια παραπάνω οι καταναλωτές μπορούν να αγοράσουν μια εξαιρετική συσκευή ψηφιακής ανάγνωσης με αρκετές επιπρόσθετες λειτουργίες. Για δέκα δολάρια παραπάνω, δεν τίθεται θέμα σκέψης για μια τέτοια αγορά…

10) Ο παράγοντας Apple. Με απλά λόγια, το brand της Apple είναι πολύ ισχυρό γιατί παραπέμπει στη μόδα, την άνεση και την αισθητική. Γεγονός που έχει αντιληφθεί ο Τζεφ Μπέζος και προσπαθεί τελευταία να προλάβει με νέες προτάσεις για εφαρμογές και νέες προτάσεις για συνδρομές. Ο καιρός θα δείξει…

 

kathimerini.gr με πληροφορίες TechCrunch

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;