Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Ικανοποιώντας τον διακαή online πόθο πλήθους μουσικόφιλων, ο ιστοχώρος βιντεοπροβολών αποφάσισε να εκμεταλλευθεί το πλεονέκτημα που διαθέτει (στην προκειμένη περίπτωση, τα «άπειρα» μουσικά κλιπ που αυτός φιλοξενεί στην ψηφιακή δισκοθήκη του με τις ευλογίες μεγαθηρίων όπως η Sony, η Universal και η EMI) λανσάροντας μια νέα υπηρεσία με την ονομασία YouTube Disco η οποία επιτρέπει τη συνεχή και αδιάκοπη θέαση μουσικών βίντεο χωρίς την προηγούμενη δημιουργία κάποιου playlist εκ μέρους του χρήστη.

YouTube Disco

Σε πρώτο στάδιο, η εν λόγω ντίσκο (η οποία φέρει την επιγραφή «Music Discovery Project and Playlist Creation Tool») υποδέχεται τον επισκέπτη καλώντας τον να καταχωρίσει σε μια μπάρα αναζήτησης στο κέντρο της οθόνης το όνομα ενός καλλιτέχνη ή τον τίτλο ενός τραγουδιού της αρεσκείας του.

Εν συνεχεία, «πατώντας» πάνω στην εν λόγω καταχώριση, το YouTube έρχεται, σε ρόλο ιντερνετικού VJ, να συντάξει αυτόματα μια λίστα αναπαραγωγής σχετικών (από άποψη μουσικού ύφους) κλιπ, την οποία ο θεατής μπορεί είτε να την απολαύσει ως έχει είτε να την τροποποιήσει όπως αυτός επιθυμεί (μέσω των επιλογών: shuffle, next video, related artists και add all).

Ανταγωνισμός
Η εν λόγω υπηρεσία θυμίζει σε πολλά έναν άλλο, σχετικά νεοφερμένο στον Ιστό (μόλις γιόρτασε τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του), ανταγωνιστικό χώρο ονόματι Muziic ο οποίος επίσης «πατώντας» πάνω σε μια πρώτη μουσική προτίμηση εκ μέρους του εκάστοτε χρήστη, δημιουργεί αυτόματα playlists αντλώντας οπτικοακουστικό υλικό (και) από το YouTube.

Στόχος της Google, της ιδιοκτήτριας του YouTube, είναι να κερδίσει όχι τόσο σε πλήθος όσο σε διάρκεια επισκέψεων, κοινώς να κατορθώσει να κρατά εντός των τειχών του βιντεοχώρου της τους επισκέπτες για μεγαλύτερη διάρκεια από τα μόλις 15 λεπτά που είναι σήμερα ο μέσος χρόνος παραμονής τους σε αυτόν.

 

14/03/2010 - ethnos.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;