Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

antispamH μηνιαία έκθεση της Symantec αποκάλυψε ότι οι spammers χρησιμοποιούν τις διάφορες ανακλήσεις μοντέλων αυτοκινήτων ως βάση για να αποστείλουν μηνύματα spam και να “ψαρέψουν” προσωπικές πληροφορίες. Στη μηνιαία έκθεση, δίνονται παραδείγματα όπου οι spammers προσπαθούν να εξαπατήσουν το χρήστη να δώσει προσωπικές πληροφορίες, παριστάνοντας ένα νόμιμο κατασκευαστή αυτοκινήτων. 

Σύμφωνα με τους αναλυτές, συνεχίζεται η τάση εκμετάλλευσης των φυσικών καταστροφών, έχοντας μεγάλο όγκο μηνυμάτων που σχετίζονται με τους σεισμούς της Αϊτής και της Χιλής. Οι απατεώνες εκμεταλλεύονται το σεισμό στην Αϊτή και στέλνουν spam e-mails επιδιώκοντας δωρεές σε δικό τους λογαριασμό ή έχοντας απώτερο στόχο την προσβολή των υπολογιστών με malware. Συνηθίζουν να “παίζουν” με τα συναισθήματα των ανθρώπων μέσω ψεύτικων e-mails και ιστοσελίδες, με στόχο να υποκλέψουν φιλανθρωπικές δωρεές. Οι ειδικοί ασφαλείας της Symantec προτρέπουν τους χρήστες να ακολουθούν πρακτικές που θα τους επιτρέψουν να είναι ασφαλείς online και να διασφαλίσουν ότι οι δωρεές τους και η υποστήριξη τους θα φθάσουν στα θύματα της καταστροφής. 

Στο σύνολο, οι επιθέσεις phishing αυξήθηκαν κατά 16% το μήνα Μάρτιο σε σύγκριση με το Φεβρουάριο. Τα Spam από URL με extension .cns βρίσκονται σε πτώση, σε αντίθεση με τα URL με extension .ru, τα οποία είναι σε άνοδο. Υπήρξε αύξηση 12% στο phishing από μη αγγλόφωνες ιστοσελίδες, με κορυφαίες επιθέσεις σε ιταλικές και γαλλικές τράπεζες. Τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για λόγους μάρκετινγκ από Online δημοπρασίες ήταν επίσης στόχος επιθέσεων.

http://www.sepe.gr/files/images/spam_report_diagramme_s.jpg

Πηγή: Symantec, State of Spam & Phishing Report, Μάρτιος 2010


© Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας - ΣΕΠΕ 2008 - 2010

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;