27 Μαρτιου 2010
Posted in
Επικαιρότητα
Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάνθηκε υπέρ της Google σε διαμάχη της με την εταιρεία LMVH, ιδιοκτήτη των Louis Vuitton, της σαμπάνιας Moet & Chandon, των αρωμάτων Dior κ.α.
Η LMVH εξήγησε ότι αυτό σημαίνει ότι στους χρήστες που αναζητούν συγκεκριμένα προϊόντα, ενδεχομένως θα εμφανίζονται αποτελέσματα με ανταγωνιστικές μάρκες ή απομιμήσεις.
Η υπηρεσία AdWords της Google, που επιτρέπει στις εταιρείες να υποβάλουν προσφορές για μια διαφήμιση στην κορυφή ή στα δεξιά των αποτελεσμάτων κάποια αναζήτησης, είναι η κύρια πηγή εσόδων της εταιρείας.
"Η Google δεν παραβίασε το εμπορικό δίκαιο με το να επιτρέπει στους διαφημιστές να αγοράζουν τις λέξεις-κλειδιά που αντιστοιχούν στα εμπορικά σήματα των ανταγωνιστών τους”, αποφάνθηκε το δικαστήριο.
23/03/2010 - enet.gr
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV