Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

woman laptop...σύμφωνα με τo Woman in Business Forum 2010

γυναίκες σήμερα αποτελούν την ανερχόμενη δύναμη στην παγκόσμια οικονομία ήταν το κυρίαρχο συμπέρασμα του δεύτερου ετήσιου WIB Forum 2010, με θέμα: Η Ανερχόμενη Γυναικεία Οικονομία (“The Rise of the Female Economy”), που διοργάνωσε η Επιτροπή Women in Business (WIB) του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου. Οι γυναίκες σήμερα στην παγκόσμια αγορά ξοδεύουν 12 τρις. δολ.  σε  προσωπική κατανάλωση και αναμένεται να συνεισφέρουν επιπλέον 5 τρις.δολ. σε κέρδη στα επόμενα πέντε χρόνια. 

Σύμφωνα με την κ. Γεωργία Καρτσάνη, πρόεδρο του WIB, σήμερα οι γυναίκες αποτελούν κυρίαρχη δύναμη στην παγκόσμια οικονομία και είναι αυτές που διαμορφώνουν τις τάσεις στα καταναλωτικά είδη και επιταχύνουν την κοινωνική αλλαγή παγκοσμίως. Οι γυναίκες ξοδεύουν πάνω από 70% των χρημάτων που καταναλώνονται παγκοσμίως, καθορίζουν με αυξανόμενο ρυθμό την επιχειρηματικότητα και θα δημιουργήσουν το 70% της παγκόσμιας ανάπτυξης του εισοδήματος των νοικοκυριών, σύμφωνα με την BCG. 

Οι μισοί φοιτητές στα πανεπιστήμια όλου του κόσμου είναι γυναίκες, ενώ το 57% των αποφοίτων στις Η.Π.Α. και το 51% στην Ελλάδα σήμερα είναι επίσης γυναίκες. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του συνεδρίου «οι εταιρείες αποτυγχάνουν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των γυναικών σε ορισμένους κύριους τομείς: ανεπαρκής σχεδιασμός προϊόντων και ανεπαρκής προσαρμογή στις γυναικείες ανάγκες, αδέξιο sales & marketing, περιορισμένες λύσεις που να γλυτώνουν χρόνο για τις γυναίκες και αδυναμία διαφοροποίησης».  

Focus
Bari: Τρεις στις πέντε Ελληνίδες εργάζονται

Όπως επισημαίνει η κ. Ξένια Κούρτογλου, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Focus Bari, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας «Η ανερχόμενη αγοραστική δύναμη της Ελληνίδας», τρεις στις πέντε Ελληνίδες εργάζονται. Στο σύνολό τους οι γυναίκες αποφασίζουν για το 54% των συνολικών εξόδων του νοικοκυριού, ενώ μια στις τρεις είναι υπεύθυνες για το 70% - 100%. 

Οι Ελληνίδες πιστεύουν ότι αξίζει να πληρώσουν όσο χρειαστεί για να έχουν το καλύτερο δυνατό σε υγεία, φαγητό, παπούτσια, σπίτι, παιδικά ρούχα, “λευκές” οικιακές ηλεκτρικές συσκευές, υπολογιστές και προσπαθούν να ξοδέψουν όσο λιγότερο γίνεται σε παιχνίδια, όργανα γυμναστικής, κινητά τηλέφωνα και υπηρεσίες καθαρισμού σπιτιού. Παρ’ όλα αυτά, παραπονιούνται για ορισμένα προϊόντα που δεν εστιάζουν στις ανάγκες τους όπως: ασφάλειες ζωής, τραπεζικά προϊόντα, επενδύσεις, γιατροί, ασφάλειες αυτοκινήτου, όργανα γυμναστικής, είδη sport, νοσοκομεία, πιστωτικές κάρτες, προϊόντα οικιακής διασκέδασης.

http://www.sepe.gr/files/images/Focus_Bari_ellinideskatanalosi.jpg
Η κατανομή του χρόνου μεταξύ πολλών δραστηριοτήτων. Πηγή: Focus Bari 2010


© Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας - ΣΕΠΕ 2008 - 2010

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;