06 Απριλιου 2010
Posted in
Επικαιρότητα
Ανανεωμένο και σχεδιαστικά προσανατολισμένο να καταστήσει πιο εύχρηστο το περιβάλλον εργασίας του χρήστη και να ενθαρρύνει τους επισκέπτες να δουν περισσότερα βίντεο εμφανίζεται το YouTube.
Οι αλλαγές "έχουν να κάνουν με το ξεκαθάρισμα του περιεχομένου και με τη διασφάλιση ότι το περιεχόμενο λάμπει στο χώρο του" δήλωσε διευθυντικό στέλεχος του YouTube σε συνέντευξη τύπου.Συνολικά, ο επανασχεδιασμός είναι καθαρότερο, απλούστερο και πιο εύκολο στη χρήση. Πληροφορίες σχετικά με ένα βίντεο είναι τώρα συγκεντρώνονται σε ένα μέρος, και υπάρχει ένα συνεκτικό τρόπο για να πάρετε περισσότερες λεπτομέρειες όταν το χρειάζεστε. Με αυτό τον τρόπο, εκτός πραγματικά κάτι χρήσιμο να σας, δεν φορτώνω τη σελίδα σας " είπε ο Rajaraman.
"Συνολικά ο επανασχεδιασμός είναι πιο ξεκάθαρος, απλός και εύχρηστος. Οι πληροφορίες των βίντεο συγκεντρώνονται σε ένα μέρος και όταν χρειαστεί, μπορεί κανείς να μάθει περισσότερες λεπτομέρειες με σύντομο τρόπο. Με αυτόν τρόπο, εκτός κι αν κάτι είναι πραγματικά χρήσιμο, δεν φορτώνει τη σελίδα" επισήμανε ο Shiva Rajaraman.
Μία από τις πιο προφανείς αλλαγές είναι η αφαίρεση των αστεριών βαθμολογίας των χρηστών. Στη θέση τους υπάρχουν πλέον δύο κουμπιά με αντίχειρες προς τα πάνω και προς τα κάτω, με την ένδειξη “μου αρέσει” και “δεν μου αρέσει”, αντίστοιχα. Δίπλα υπάρχει ένα κουμπί για κοινοποίηση (share) του βίντεο, μέσω e-mail, Facebook κ.α. καθώς και η δυνατότητα προσθήκης σε λίστα.
"Ανακαλύψαμε ότι περισσότερα από το 90% των βίντεο, βαθμολογούνταν με πέντε αστέρια από τους χρήστες και τα περισσότερα από τα υπόλοιπα είχαν ένα αστέρι", δήλωσε ο Rajaraman.
Ένας από τους στόχους του YouTube, είναι να αυξηθεί ο χρόνος που περνάει κάθε άτομο στην ιστοσελίδα μέσω -μεταξύ άλλων- των προτεινόμενων βίντεο στη δεξιά στήλη. "Τώρα επιλέγουμε πιο έξυπνα τα επόμενα βίντεο που προτείνουμε, με βάση την αξιολόγηση που δίνει ο χρήστης στο πρώτο" τόνισε ο Rajaraman.
Η σχεδιαστικά νέα σελίδα περιλαμβάνει τώρα στο πάνω μέρος του κάθε βίντεο το κουμπί “subscribe” για ενημέρωση των βίντεο που προέρχονται από το ίδιο κανάλι (χρήστη). "Ανακαλύψαμε ότι ο κόσμος προτιμά να ρίχνει μια γρήγορη ματιά στα βίντεο που έχουν δημιουργήσει οι χρήστες, πριν γίνουν συνδρομητές του καναλιού τους" δήλωσε ο Rajaraman.
01/04/2010 - enet.gr
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV