Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

http://sup.kathimerini.gr/kathnews/photos/07-04-10/07-04-10_331782_1.jpgΗ America On Line (AOL) ανακοίνωσε τα σχέδια της να πουλήσει ή να κλείσει την ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης Bebo.

Η εταιρεία δήλωσε ότι δεν είναι σε θέση να παρέχει «σημαντική επένδυση» στην υπηρεσία ώστε το Bebo να μπορεί να ανταγωνιστεί τις άλλες αντίστοιχες ιστοσελίδες όπως το Facebook και το MySpace. Η είδηση έρχεται δύο μόλις χρόνια μετά την εξαγορά του Bebo από την AOL έναντι 850 εκατομμυρίων δολαρίων.

Στα τέλη Μαΐου αναμένεται η στρατηγική αξιολόγηση της εταιρείας. Θα αναζητηθούν εν δυνάμει αγοραστές, αν και οι αναλυτές περιμένουν ότι η τιμή πώλησης θα είναι σημαντικά χαμηλότερη από την τιμή αγοράς του Bebo από την AOL.

«Δυστυχώς, το Bebo είναι μια επιχείρηση με φθίνουσα πορεία και ως αποτέλεσμα θα απαιτούσε σημαντική επένδυση ώστε να καταστεί ανταγωνιστικό στο περιβάλλον των κοινωνικών δικτύων», ανέφερε στέλεχος της AOL Ventures σε e-mail προς τους εργαζομένους. «H AOL δεσμεύεται να κινηθεί άμεσα για την εξεύρεση ενδιαφερομένων για την αγορά του Bebo».

Αυτή τη στιγμή το Bebo απασχολεί 40 άτομα, οι περισσότεροι στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με στοιχεία της ComScore, το κοινωνικό δίκτυο έχει 5,1 εκατομμύρια εγγεγραμένους χρήστες στις ΗΠΑ, επτακόσιες χιλιάδες λιγότερους σε σχέση με την περασμένη χρονιά, τη στιγμή που το Facebook έχει ξεπεράσει τα 200 εκατομμύρια.

Η κίνηση αυτή είναι σημάδι των προσπαθειών της AOL να επικεντρωθεί στον πυρήνα των επιχειρήσεων της, ειδικά μετά το «διαζύγιο» από την Time Warner. Εξάλλου, η ίδια η AOL λειτουργεί στην ευρέως ανταγωνιστική αγορά των υπηρεσιών παροχής διαδικτυακών υπηρεσιών.

 

07/04/2010 - kathimerini.gr με πληροφορίες BBC

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;