Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

http://sup.kathimerini.gr/kathnews/photos/06-04-10/06-04-10_331654_1.jpgΤο eBay φιλοδοξεί να γίνει το μεγαλύτερο online κατάστημα ρούχων και ειδών ένδυσης. Το δημοφιλές site εγκαινίασε ένα καινούργιο microsite μόδας την περασμένη Δευτέρα, η πιο πρόσφατη σε μια σειρά από αλλαγές που το εγκαθιστούν περισσότερο σαν κατάστημα e-shopping παρά υπηρεσία δημοπρασιών.

Η εταιρεία συνεργάζεται ήδη με μεγάλες φίρμες όπως η Hugo Boss και η Lord & Taylor, που πουλούν τα είδη τους στο eBay. Το νέο microsite πειραματίζεται με διάφορες μεθόδους πωλήσεων, ερχόμενο σε άμεσο ανταγωνισμό με παραδοσιακά online καταστήματα ρούχων, όπως το Gilt.com και το Ruelala.com.

Οι πωλήσεις ρούχων στο eBay έφτασαν τα 7,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2009, ενώ περίπου δέκα εκατομμύρια χρήστες του ενδιαφέρονται για είδη ρουχισμού, γεγονός που ωθεί την εταιρεία στην αναζήτηση περισσότερων συνεργασιών με γνωστές εταιρείες ρούχων και υποδημάτων.

«Στοχεύουμε στη μεταμόρφωση της αγοραστικής εμπειρίας», δήλωσε η Λόρι Νόριγκτον, πρόεδρος του eBay Marketplaces. Αρκετοί αναλυτές ωστόσο εμφανίζονται διστακτικοί με τα νέα σχέδια της εταιρείας. «Το eBay έχει δημιουργήσει την εικόνα της υπηρεσίας μεταχειρισμένων προϊόντων», επεσήμανε η Σουχαρίτα Μουλπούρου, αναλυτής της Forrester Research, τονίζοντας ότι το νέο εγχείρημα του eBay θα είναι πετυχημένο μόνο εάν έχει πρόσβαση σε τεράστια ποικιλία εμπορεύματος που θα διαθέτει σε πολύ χαμηλές τιμές.

 

06/04/2010 - kathimerini.gr με πληροφορίες από Associated Press

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;