Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

GmailΤο είδες στο mail σου και είπες «άσε τώρα, προτιμώ το σκέτο Gmail»; Έχεις ζαλιστεί από τις πληροφορίες; Δεν ξέρεις που να κάνεις κλικ, ποιος βλέπει τι και τι στο καλό είναι τέλος πάντων αυτό το Buzz. Ώρα να μάθεις!

Λίγο από όλα
Δεν έχει ακόμα τα application που έκαναν το Facebook τόσο δημοφιλές, αλλά σε ότι αφορά τις δυνατότητες δικτύωσης, το Buzz έχει λίγο από όλα όσα θα βρεις σε Twitter και Facebook. Αν π.χ. έχεις λογαριασμό gmail, picasa, youtube, το Buzz μπορεί να τα συγκεντρώσεις όλα σε ένα ενιαίο feed που θα ενημερώνει για σχόλια, tweets, δημοσιεύσεις φωτογραφιών και posts.

Με μερικά κλικ παραπάνω

Αν και το Google Buzz έχει στοιχεία από το Facebook και το Twitter ενσωματωμένα στη μηχανή του, η λογική του είναι παρόμοια με του Friendfeed. Η διαφορά είναι στο τι και πως θα εμφανίζεται πρώτο όπου το Buzz δίνει μια προτεραιότητα στις ενημερώσεις/ δημοσιεύσεις ενώ αντίθετα τα βίντεο και οι φωτογραφίες θέλουν μερικά κλικ παραπάνω.

140 και βάλε

Η βασική λειτουργία του Buzz είναι η αποστολή μηνυμάτων όπως στο Twitter. Ωστόσο, η Google διαθέτει πολύ μεγαλύτερη υποδομή για να μην περιορίζονται στους 140 χαρακτήρες. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να στείλεις ένα μήνυμα όσο μεγάλο θες σαν mail αν θες να το δει κάποιος συγκεκριμένος αποδέκτης ή να πατήσεις την καρτέλα του Buzz και να το κοινοποιήσεις σε όλους τους followers/contacts σου. Το ίδιο ισχύει για φωτογραφίες, βίντεο κλπ.

Κάθε πράγμα (όχι) στον καιρό του

Στο Twitter οι ενημερώσεις παρουσιάζονται με χρονολογική σειρά. Στο Google Buzz υπάρχει η δυνατότητα προβολής των ανανεώσεων από συγκεκριμένα πρόσωπα με ένα κλικ στο όνομα τους ενώ ένα status update μπορεί να εμφανιστεί πάνω από ένα post ώστε να είναι πιο εύκολη η εύρεση του.

Έχει δρόμο ακόμα

Ένας λόγος που το Google Wave καθυστερεί ενώ είναι το «πυρηνικό όπλο» της Google για την επικοινωνία του μέλλοντος, είναι ότι μπερδεύει το χρήστη. Το ίδιο ισχύει και για το Buzz, ειδικά όταν βάλεις πολλούς followers. Για αυτό αναμένονται αλλαγές στο σχεδιασμό αφού πρώτα η Google ακούσει τους χρήστες.

Στα χνάρια του Twitter

To Twitter ξεκίνησε σαν κοινωνικό δίκτυο αλλά οι επιχειρήσεις και οι ειδησεογραφικοί οργανισμοί είναι οι πρώτοι που αντιλήφθηκαν και αξιοποίησαν το τεράστιο δυναμικό του. Το Google Buzz θα κάνει το πέρασμα στον κόσμο των επιχειρήσεων λίαν συντόμως αφού εκτός από τις ίδιες δυνατότητες προσφέρει και υποδομή για μεγάλα αρχεία, φωτογραφίες, βίντεο κ.α. Το πως ακριβώς είναι θέμα χρόνου και σχεδιασμού.

Οι φίλοι μου φίλοι μου

Το βασικό πρόβλημα του Twitter είναι ότι δε σε βοηθάει να δικτυωθείς με τους φίλους σου δίνοντας τις σωστές προτάσεις. Αντίθετα οι προτάσεις του Facebook είναι εξαιρετικά ακριβείς σε σημείο υποψίας. Το Buzz κινείται στη σωστή κατεύθυνση επιλέγοντας από τη λίστα των ανθρώπων που επικοινωνείς με email. Έτσι βοηθάει να δικτυωθείς με τους πραγματικούς σου φίλους παρά με άσχετους που είναι χρήστες του Twitter.

Ένα μικρό Facebook μέσα στο Buzz

Το Facebook είναι ο μεγάλος αντίπαλος και αυτός είναι ο λόγος που υπάρχουν δυνατότητες ενσωμάτωσης μόνο με το Twitter. Αυτό δε φαίνεται να αλλάζει στο προσεχές μέλλον αφού η Google έχει ήδη δώσει τη δυνατότητα δημιουργίας προφίλ εντός του Buzz. Αν κάνεις κλικ στο όνομα ή στη φωτογραφία ενός follower θα δεις ένα μικρό αυτόνομο Facebook.

Πιο γρήγορο και από τη σκιά του

Η ταχύτητα με την οποία ενημερώνεται το Buzz και εμφανίζει τις δημοσιεύσεις είναι επιπέδου real time. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει έναν κατακλυσμό από πληροφορίες που μπορεί να απογοητεύσει τους χρήστες αλλά όταν θα βελτιωθεί ο σχεδιασμός θα προσδώσει ιδιαίτερη αξία στην υπηρεσία.

Προσεχώς και στα κινητά

Το μέλλον των υπολογιστών είναι στα κινητά και σχεδόν σίγουρα το Buzz θα αποκτήσει δική του εφαρμογή πολύ σύντομα. Το πιθανότερο σενάριο είναι πρώτα στα τηλέφωνα με Android. Αυτό θα πολλαπλασιάσει τις δυνατότητες αφού στο δίκτυο σου θα μπορείς να προσθέσεις και τηλεφωνικές επαφές.

 

men24.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;