Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Το Twitter θέλει να κάνει κερδοφόρα την κοινωνική δικτύωσηΤο Twitter ανακοίνωσε την Τρίτη ότι υιοθετεί διαφημιστικό πρόγραμμα μέσω του οποίου οι εταιρείες θα μπορούν να πληρώνουν για να ανεβάζουν τα μηνύματά τους στην κορυφή των σελίδων με τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Τα «προβεβλημένα μηνύματα» (Promoted Tweets) που καθιερώνει το Twitter, κατ' αντιστοιχία με τις προβεβλημένες καταχωρίσεις του Google, είναι η πρώτη σημαντική πηγή εσόδων για την υπηρεσία, η οποία μέχρι σήμερα βασιζόταν σε επενδυτικά κεφάλαια.

Σήμερα, τα μόνα κέρδη για την εταιρεία είναι τα αδιευκρίνιστα ποσά που καταβάλλουν η Google και η Microsoft, προκειμένου να εμφανίζονται στις μηχανές αναζήτησής τους τα μηνύματα των χρηστών της υπηρεσίας.

Στο εξής, τα προβεβλημένα μηνύματα του Twitter θα εμφανίζονται στην κορυφή της λίστας με τα αποτελέσματα αναζήτησης, συνοδευόμενα από την ανάλογη σήμανση που καθιστά σαφές ότι πρόκειται για πληρωμένη καταχώρηση.

Κάθε σελίδα θα περιλαμβάνει μόνο ένα προβεβλημένο μήνυμα, το οποίο μάλιστα θα εξαφανίζεται αυτόματα αν αποτύχει να προσελκύσει το ενδιαφέρον των χρηστών.

Όπως αναφέρει το επίσημο ιστολόγιο του Twitter, αρκετές εταιρείες έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή  στην πρώτη, δοκιμαστική φάση του διαφημιστικού προγράμματος: Sony Pictures, Starbucks, Best Buy, Red Bull και Virgin America, μεταξύ άλλων.

Στο μέλλον, οι προβεβλημένες καταχωρίσεις αναμένεται να επεκταθούν και σε όλες τις εφαρμογές τρίτων που προσφέρουν πρόσβαση στο Twitter.

 

13/04/2010 - Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από Associated Press / kathimerini.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;