Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

http://sup.kathimerini.gr/kathnews/photos/26-04-10/26-04-10_334608_31.jpgΗ OpenSky, η νέα εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου που ίδρυσαν βετεράνοι επενδυτές της Νέας Υόρκης, συγκέντρωσε 6 εκατ. δολάρια με τη βοήθεια των Highland Capital Partners και Canaan Partners. Τα κεφάλαια αυτά αυξάνουν τη συνολική χρηματοδότηση της εταιρείας στα 11 εκατ. δολάρια, χάρη σε επιτυχημένο πρώτο γύρο συγκέντρωσης επενδυτικών κεφαλαίων.

Η εταιρεία βοηθά τους μπλόγκερ να εξασφαλίζουν χρηματική αξία από τις ιστοσελίδες τους, διευκολύνοντάς τους να πωλούν απευθείας τα προϊόντα τους στους αναγνώστες, εξασφαλίζοντας ποσοστό επί των μετοχικών κερδών. Οι ίδιοι οι μπλόγκερ θα αποφασίσουν τι και πότε θα πουλήσουν. Για παράδειγμα, μπλογκ με θέμα το μέικ-απ ή τη μόδα θα μπορούν να πουλήσουν ρούχα ή καλλυντικά σε αναγνώστες, με τους οποίους έχουν αναπτύξει σχέση εμπιστοσύνης.

Το OpenSky αναλαμβάνει τις χρονοβόρες διαδικασίες της υπογραφής συμβολαίων με τις εταιρείες λιανικής πώλησης, οργανώνοντας τη μέθοδο αποστολής των προϊόντων και ελέγχοντας τη διαδικασία παράδοσης. Η νέα ιστοσελίδα χρησιμοποιεί επίσης λογισμικό «προσέγγισης και γνωριμίας» των πιθανών αγοραστών με τους καταλληλότερους πωλητές.

Το OpenSky μοιράζεται τα κέρδη του σε ποσοστό 50% με τους εκδότες, που υπερβαίνει κατά πολύ τη συνήθη προμήθεια του 10% επί της τιμής λιανικής πώλησης που προσφέρουν οι εταιρείες πωλήσεων μέσω Ιντερνετ στους πωλητές.

Ο ιδρυτής της εταιρείας, Τζον Κάπλαν, υπήρξε διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ford Models και επικεφαλής μάρκετινγκ της About.com, ενώ τα υπόλοιπα στελέχη της OpenSky διαθέτουν και αυτά ισχυρά βιογραφικά από εταιρείες όπως οι Gilt Group, Zappos, Bonobos και Target.

Ο κ. Κάπλαν υποστηρίζει ότι η OpenSky δεν θα πλήξει το κύρος των μπλόγκερ, καθώς αυτοί θα διατηρούν τον έλεγχο του τι προϊόντα προτείνουν στους αναγνώστες τους.

 

26/04/2010 - kathimerini.gr με στοιχεία από Venture Beat

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;