02 Μαϊου 2010
Posted in
Επικαιρότητα
Ρεκόρ σημείωσαν οι αναγνώστες διαδικτυακών εκδόσεων των εφημερίδων στις ΗΠΑ, το πρώτο τρίμηνο του 2010. Περίπου 74,4 εκατομμύρια μοναδικές επισκέψεις πραγματοποιούνταν κάθε μήνα αυτής της περιόδου στις ιστοσελίδες των αμερικανικών εφημερίδων - δηλαδή το 1/3 της συνολικής κίνησης στο Ιντερνετ στις ΗΠΑ, σύμφωνα με ανάλυση της Nielsen Online για λογαριασμό της Ενωσης Αμερικανικών Εφημερίδων (ΝΑΑ), η οποία αριθμεί περισσότερα από 2.000 μέλη. Κατά την ίδια χρονική περίοδο οι επισκέπτες στις διαδικτυακές εκδόσεις των εφημερίδων ανέτρεξαν σε 3,2 δισ. σελίδες, ξοδεύοντας συνολικά περισσότερο από 2,3 δισ. λεπτά διαβάζοντάς τες.
Αυτά τα ευρήματα απηχούν και τις διαπιστώσεις έρευνας που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο για την ίδια ένωση με τίτλο «Η ιστοσελίδα έχει σημασία: η αξία των διαδικτυακών εκδόσεων». Και σε αυτήν την έρευνα διαπιστώθηκε ότι οι διαδικτυακές εκδόσεις των εφημερίδων παραμένουν οι ιστοσελίδες με την πιο μεγάλη επισκεψιμότητα αλλά και αξιοπιστία για τους καταναλωτές που αναζητούν σοβαρές και έγκυρες ειδήσεις αλλά και διαδικτυακές διαφημίσεις.
Πρωταθλητής του τομέα παραμένει η ιστοσελίδα των «New York Times» η οποία τον Μάρτιο δέχθηκε 16,5 εκατ. μοναδικές επισκέψεις ενώ την ακολουθούν τα sites της «USΑ Today» και της «Washington Post». «Καθώς η οικονομία παρουσιάζει σημάδια ανάκαμψης, η βιομηχανία μας θα συνεχίσει να διαμορφώνει το μέλλον της με ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες που προσελκύουν κοινό και προσφέρουν ευκαιρίες στους διαφημιστές» δήλωσε ο πρόεδρος της NAA Τζον Στουρμ. «Οι εκδότες των εφημερίδων συνεχίζουν να πειραματίζονται με νέα, επιθετικά επιχειρηματικά μοντέλα».
Οι διαπιστώσεις αυτές των αμερικανών δημοσιογράφων συμπίπτουν με δύο πολύ ενδιαφέρουσες έρευνες που έγιναν στη Βρετανία. Η πρώτη δείχνει ότι παρά την πτώση των εφημερίδων τα τελευταία τρία χρόνια, αυξάνεται σημαντικά ο αριθμός των ατόμων που διαβάζουν το κάθε αντίτυπο- γεγονός που σημαίνει ότι αποκτά μεγαλύτερη αξία για τους διαφημιστές. Από την έρευνα 25 εφημερίδων που πραγματοποίησε το Δίκτυο Ερευνας και Εφημερίδων του Σκάρμπορο συμπεραίνεται ότι η αναγνωσιμότητα κάθε φύλλου εφημερίδας αυξήθηκε τα τελευταία τρία χρόνια κατά 7,5%. Το 2007 ένα φύλλο καθημερινής εφημερίδας το διάβαζαν κάθε μέρα 3 ενήλικοι ενώ το 2009 ο αριθμός αυτός ανήλθε σε 3,30.
Η άλλη έρευνα, σύμφωνα με το βαρόμετρο της εταιρείας KPMG, δείχνει ότι κυρίως λόγω της πορείας της οικονομίας παγκοσμίως οι πολίτες στρέφονται στις πηγές ενημέρωσης: παρακολουθούν περισσότερη τηλεόραση, διαβάζουν περισσότερες ειδήσεις και περνούν περισσότερο χρόνο στα προφίλ τους σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Ολα αυτά όμως γίνονται χωρίς να έχουν αυξηθεί τα χρήματα που ξοδεύουν, γεγονός που κάνει τους καταναλωτές όλο και πιο απαιτητικούς σε θέματα ελεύθερης πρόσβασης. Τους τελευταίους έξι μήνες στη Βρετανία έχουν μειωθεί οι δαπάνες για «παραδοσιακά» μέσα, όπως οι εφημερίδες και τα περιοδικά κατά 20%. Πού οδηγούν όλα αυτά; Σύμφωνα με τους αναλυτές, οι εκδοτικοί οργανισμοί πρέπει επειγόντως να αναπτύξουν επιχειρηματικά μοντέλα που να επωφελούνται από το γεγονός ότι τα προϊόντα τους διεκδικούν πολύτιμο χρόνο από τους ανθρώπους. Πρέπει έτσι να «κοστολογήσουν» αυτόν τον χρόνο πιο αποτελεσματικά.
Πρόθυμοι να πληρώσουν οι Γερμανοί
Το 40% των Γερμανών είναι πρόθυμο να πληρώσει προκειμένου να αποκτήσει πρόσβαση σε «ποιοτική δημοσιογραφία» στο Διαδίκτυο, σύμφωνα με έρευνα που έγινε από τη γερμανική Ομοσπονδιακή Ενωση Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών και Νέων Μέσων Bitkom. Σύμφωνα με την έρευνα που διεξήχθη με τη συμμετοχή 1.000 τακτικών χρηστών του Ιντερνετ, το 39% δηλώνει πρόθυμο να πληρώσει ώστε να έχει πρόσβαση σε άρθρα και αναλύσεις που θεωρεί «ποιοτικά», σε ενημερωτικές ιστοσελίδες. Περίπου το 22% αναφέρει ότι είναι διατεθειμένο να πληρώσει λίγα ευρώ για ειδική λογοτεχνία, το 19% για ταινίες, το 18% για μουσική και το 9% για τη γενική λογοτεχνία. «Οι εκδοτικοί οίκοι και οι διαδικτυακές πύλες αντιμετωπίζουν την πρόκληση να δημιουργήσουν έξυπνα επιχειρηματικά μοντέλα που αναπτύσσουν την κουλτούρα των πληρωμών προκειμένου να αποκτήσει κάποιος πρόσβαση στο περιεχόμενό τους», δήλωσε ο πρόεδρος της Βitkom, Αγκουστ Βίλχελμ Σεέρ.
30/04/2010 - tanea.gr
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV