Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

financial timesΟ επικεφαλής των Financial Times Online δήλωσε ότι οι χρήστες που επισκέπτονται την ιστοσελίδα, είναι επτά φορές λιγότερο πιθανό να γίνουν συνδρομητές όταν έρχονται από τα Google News, από ότι όταν μπαίνουν στην ιστοσελίδα απευθείας ή μέσα από τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Ο Ρόμπ Γκρίμσο, διευθυντής της διαδικτυακής έκδοσης της γνωστής εφημερίδας, επεσήμανε ακόμη ότι αρνητική επίδραση έχει και η υπηρεσία Fast Flip Service της Google, που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να διαβάσουν σελίδες εφημερίδων και τίτλους. Η ιστοσελίδα FT.com, που μετράει 126.000 συνδρομητές, θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αγοράζουν ημερήσια πρόσβαση στην ιστοσελίδα από τον Μαίο, χωρίς όμως να έχει αποφασιστεί το κόστος για αυτή την υπηρεσία. «Αν και η εύκολη εύρεση του περιεχομένου είναι σημαντική, το θέμα τίθεται όταν η Google αναπτύσσει μια υπηρεσία όπως το Fast Flip», εξήγησε ο Γκρίμσο σε πρόσφατη συνέντευξη.

Προς το παρόν πάντως, οι Financial Times δεν σκοπεύουν να αποσύρουν το περιεχόμενο τους από τη Google. Ο Ρούπερτ Μέρντοχ, διευθύνων σύμβουλος και αφεντικό της News Corporation, έχει στο παρελθόν δηλώσει ότι σκέφτεται να διακόψει την εμφάνιση άρθρων της Wall Street Journal στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, ενώ επιθυμεί τη χρέωση των υπηρεσιών συγκέντρωσης ειδήσεων, τους λεγόμενους news aggregators.

 

28/04/2010 - kathimerini.gr με πληροφορίες Bloomberg.com

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;