Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

http://engine.feed.gr/?catid=11429&imgid=9635591&srcid=420&type=11495Οι εταιρείες δίνουν πλέον μεγάλη έμφαση στην κοινωνική δικτύωση, μέσω των smartphones, καθώς προσφέρουν ειδικές εφαρμογές, οι οποίες απλοποιούν την πρόσβαση στις ιστοσελίδες του είδους

Τα κινητά τηλέφωνα, ακόμη και αυτά που ανήκουν στην αποκαλούμενη και «μεσαία κατηγορία», διαθέτουν σχεδόν τα πάντα: κάμερα υψηλής ανάλυσης, μεγάλη οθόνη, γρήγορη πρόσβαση στο Διαδίκτυο λόγω 3G, δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων μουσικής και video, ραδιοφωνικό δέκτη, Bluetooth ακόμη και GPS με δωρεάν χάρτες και πλοήγηση!

Οπότε, οι μεγάλοι κατασκευαστές -αλλά και φιλόδοξοι «νεοεισερχόμενοι»- προσπαθούν να βρουν ένα νέο τρικ για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να διαφοροποιηθούν. Απ’ ό,τι φαίνεται, αυτό το τρικ δεν είναι άλλο από τη δυνατότητα για εύκολη πρόσβαση στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης (social net­wor­king).

Την αρχή έκανε η Apple, που εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι όταν παρουσιάστηκε το iPhone, το Facebook είχε αρχίσει να αυξάνει τη δημοφιλία του. Η εφαρμογή για το Facebook διευκόλυνε όσους ήθελαν να ανανεώνουν το status τους στη δημοφιλή υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης όπου και αν βρίσκονταν.

Πρακτικά, η πρόσβαση στο Facebook γίνεται και μέσω ενός browser για κινητά τηλέφωνα, όμως, η σχετικά μικρή οθόνη των φορητών συσκευών δημιουργεί μια όχι και τόσο ευχάριστη εμπειρία.

Ειδικές εφαρμογές
Αυτός είναι, άλλωστε, και ο λόγος που τους τελευταίους μήνες έχουν αρχίσει να διαθέτουν ειδικές εφαρμογές για πρόσβαση σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης για όλες τις γνωστές πλατφόρμες «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων (smart­phones).

Η διαφορά είναι ότι οι κατασκευαστές smartphones δίνουν πλέον μεγάλη έμφαση στο κομμάτι της πρόσβασης σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης.

Για παράδειγμα, η Nokia παρουσίασε ειδική σειρά συσκευών (τη C series) που εστιάζουν στον τομέα των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης, το ίδιο συμβαίνει και με το νέο Blackberry OS 6.0 που θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο, ενώ και η Samsung ανακοίνωσε μοντέλα όπου το Facebook έχει περίοπτη θέση. Την ίδια στρατηγική έχει ακολουθήσει και η Microsoft με τα δύο πρώτα κινητά της, τα KIN ONE και ΚΙΝ TWO.

Βασικό ζητού­με­νο η συνε­χης ανα­νέωση του προφίλ
Οι εξελιγμένες συσκευές κινητής τηλεφωνίας θεωρούνται τη σημερινή εποχή ιδανικό μέσο για πρόσβαση στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Myspace κ.ά.), στις οποίες ένα βασικό ζη­τούμενο είναι η συνεχής ανανέωση του προφίλ του χρήστη από οπουδήποτε και αν βρίσκεται. Αυτό πλέον είναι πολύ εύκολο, ιδίως αν το κινητό τηλέφωνο που χρησιμοποιεί, διαθέτει και ένα αρκετά εύχρηστο πληκτρολόγιο.

Mέσο ψυχαγωγίας για τους νέους
Αξιοσημείωτη είναι η αύξηση της δημοφιλίας του κινητού τηλεφώνου ως μέσου πρόσβασης σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, ιδίως στις νεαρές ηλικίες.

Σύμφωνα με τελευταία έρευνα της Canalys, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 2.400 χρήστες κινητών τηλεφώνων και προσωπικών υπολογιστών στην Ευρώπη, το 31% των νέων ηλικίας 16-25 ετών, χρησιμοποιούν τόσο τον προσωπικό υπολογιστή τους όσο και το κινητό τηλέφωνό τους για πρόσβαση σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Myspace κ.ά.).

Ομως, την ίδια στιγμή, η συγκεκριμένη έρευνα δείχνει ότι πέραν της ομιλίας και των γραπτών μηνυ­μάτων (SMS) , η πιο δημοφιλής ασχολία με το κινητό τηλέφωνο για τη συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα είναι η ακρόαση μουσικής και ακολουθούν το instant messaging, η πλοήγηση στο Διαδίκυο και η πρόσβαση σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτό, σύμφωνα με την εταιρεία Canalys, σημαίνει πως συσκευές που δίνουν αποκλειστικά έμφαση στο Facebook δεν έχουν μεγάλες πιθανότητες εμπορικής επιτυχίας. Αν δίνουν, όμως, έμφαση σε άλλες ψυχαγωγικές δραστηριότητες και στο instant messaging, τότε τα πράγματα διαφοροποιούνται.

 

08/05/2010 - ethnos.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;