13 Μαϊου 2010
Posted in
Επικαιρότητα
Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό πολυκατάστημα με την επωνυμία GetItNow.gr ανοίγει τις ψηφιακές του πόρτες την Κυριακή 16 Μαΐου. Το κατάστημα, το οποίο φιλοδοξεί να κατακτήσει ηγετική θέση στον χώρο των ηλεκτρονικών καταστημάτων στην ελληνική αγορά, θα διαθέτει πάνω από 300.000 προϊόντα από πολλές κατηγορίες και μάρκες.
Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, «οι τιμές θα είναι οι χαμηλότερες της ελληνικής αγοράς». «Πρόκειται για ένα κατάστημα εξοικονόμησης χρημάτων» δήλωσε ο Αμερικανός κ. Τζιμ Χάμιλτον, γενικός διευθυντής του Getitnow.gr παρουσιάζοντας χθες το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα. Με πάνω από 30 χρόνια εμπειρία στον χώρο του λιανεμπορίου και του ηλεκρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ, ο κ. Χάμιλτον ήρθε στην Ελλάδα με στόχο την οργάνωση του Getitnow.gr, το οποίο πρωτολειτούργησε σε αρχικό στάδιο τον περασμένο Δεκέμβριο. Ηδη μέχρι σήμερα έχει αποκτήσει μια μεγάλη βάση επισκεπτών, που ανέρχονται σε 1,5 με 2 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες.
Σύμφωνα με την άποψή του, η διάθεση των προϊόντων σε χαμηλές τιμές σε σύγκριση με την υπόλοιπη ελληνική αγορά αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα για το νέο πολυκατάστημα, δεδομένων των οικονομικών δυσκολιών που αντιμετωπίζει σήμερα ο έλληνας καταναλωτής. Με ένα κλικ στον υπολογιστή του, από το σπίτι του, ο καταναλωτής θα μπορεί να αγοράζει όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, όπως τηλεοράσεις, λάπτοπ, ψηφιακά προϊόντα, περιφερειακά υπολογιστών κ.λπ. Επιπλέον, στην κατηγορία προϊόντα πολιτισμού, στην οποία περιλαμβάνονται βιβλία, μουσική, ταινίες και ηλεκτρονικά παιχνίδια, υπάρχουν περίπου 150.000 τίτλοι. Μάλιστα το κατάστημα θα διαθέτει και είδη για τη γυναίκα (αξεσουάρ, τσάντες, κοσμήματα κ.λπ.), τον άνδρα, το παιδί, το σπίτι, είδη άθλησης και ταξιδίου.
Βασικό χαρακτηριστικό του ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος αποτελεί η προσθήκη, σε τακτά χρονικά διαστήματα, νέων προϊόντων, ενώ σταδιακά θα προστίθενται και νέες κατηγορίες προϊόντων. «Προσφέρουμε το μεγαλύτερο online megastore σε κάθε ελληνικό σπίτι και στοχεύουμε μέσα από την καινοτομία και τη μοναδική εξυπηρέτηση να αποκτήσουμε ηγετικό μερίδιο στην αγορά», δήλωσε ο κ. Χάμιλτον.
Νέα φιλοσοφία στο online shopping
Εκτός από το ευρύ πεδίο προϊόντων, το Getitnow. gr παρέχει μια σειρά από επιπλέον υπηρεσίες. Ο κ. Αντώνης Μωυσόγλου, εμπορικός διευθυντής του ηλεκτρονικού καταστήματος, επισήμανε πως το Getitnow.gr εισάγει μια νέα φιλοσοφία στο online shopping και επιδιώκει να δώσει λύσεις στις αρνητικές εντυπώσεις που έχει ο καταναλωτής για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Οπως εξήγησε, οι καταναλωτές θεωρούν ότι στα ηλεκτρονικά καταστήματα δεν υπάρχει μεγάλη γκάμα προϊόντων, δεν μπορούν να αποκτήσουν εικόνα του προϊόντος, δεν έχουν βοήθεια, φοβούνται τον τρόπο πληρωμής και δεν έχουν εικόνα της παραλαβής. Ομως στο Getitinow.gr οι επισκέπτες, πέρα από τη μεγάλη γκάμα προϊόντων, μπορούν να επιλέγουν τα προϊόντα τους αξιοποιώντας πρωτοποριακές δυνατότητες οπτικής απεικόνισης μέσω φωτογραφίας και βίντεο. Παράλληλα, υπάρχει συνεχής ροή πληροφοριών και φιλικότητα προς τους χρήστες, μεταξύ άλλων μέσα από ειδικό help desk και υπηρεσίες άμεσης συνομιλίας, είτε τηλεφωνικά είτε μέσω μηνυμάτων στον υπολογιστή, 24 ώρες την ημέρα χωρίς χρέωση.
Στο κομμάτι της ασφάλειας των συναλλαγών, οι πληρωμές είναι δυνατόν να γίνονται με αντικαταβολή σε όλη την Ελλάδα χωρίς καμιά επιπλέον χρέωση, ενώ ο επισκέπτης ενημερώνεται πού βρίσκεται η παραγγελία του ανά πάσα στιγμή μέσω μηνύματος SΜS (SΜS alert) και συστήματος ανίχνευσης της παραγγελίας (order trace). Μάλιστα, όπως δήλωσε ο κ. Μωυσόγλου, το ελάχιστο διάστημα παράδοσης των προϊόντων έχει οριστεί σε 48 ώρες.
30 σημεία εξυπηρέτησης πελατών
Το GetItNow.gr έχει 30 σημεία εξυπηρέτησης πελατών σε όλη την Ελλάδα, από τα οποία οι καταναλωτές θα μπορούν να παραγγέλνουν, να παραλαμβάνουν και να κάνουν- αν το επιθυμούν- τις πληρωμές των αγορών τους. Ο αριθμός των καταστημάτων ενδέχεται να αυξηθεί μελλοντικά, όπως δήλωσαν τα στελέχη του ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος. Η εταιρεία που διαχειρίζεται το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα ανήκει κατά 57% στην εταιρεία Publicworld (συμφερόντων του επιχειρηματία Παναγιώτη Γερμανού), κατά 38% στον Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη και κατά 5% στον εφοπλιστή Βίκτωρα Ρέστη.
Επιπλέον, ο επισκέπτης του online megastore θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να βρει συμβουλές για τα προϊόντα του ενδιαφέροντός του από τρεις ειδικούς - τον tech expert, την shopping queen και τον gadget maniac- που θα αξιολογούν τα προϊόντα μέσω βίντεο που θα προβάλλονται στις ιστοσελίδες. Οι τρεις ειδικοί έχουν επιλεγεί από το κοινό μέσω του online reality διαγωνισμού που ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο και παρουσιάζουν τα προϊόντα με αντικειμενικότητα και χιούμορ, όπως είπε ο διευθυντής Μάρκετινγκ του νέου online πολυκαταστήματος κ. Σπύρος Λούρος. Τη γνώμη τους για τα προϊόντα θα μπορούν να λένε και οι ίδιοι οι καταναλωτές, τόσο μέσω μηνυμάτων όσο και μέσω βίντεο.
12/05/2010 - tanea.gr
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV