Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

times onlineΑν και είναι σχετικά νωρίς, τα πρώτα στοιχεία δεν αποδεικνύονται θετικά για το εγχείρημα της εφημερίδας.

Από τον Φεβρουάριο ξεκίνησαν οι πρώτες ανακοινώσεις για τους βρετανικούς Times που αποφάσισαν να ζητούν συνδρομές για την online πρόσβαση στο περιεχόμενό τους. Από τις αρχές του μήνα, ξεκίνησαν οι συνδρομες... Έπειτα από 20 ημέρες συνδρομητικού μοντέλου, η επισκεψιμότητα τους σημείωσε απώλειες που αγγγίζουν το 90%!

Σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων Experian Hitwise, μόνο ένα 25,6% των χρηστών «προ συνδρομητικού μοντέλου» εγγράφεται και προχωρά στις υπόλοιπες ιστοσελίδες των Times. Eπιπλέον στοιχεία κάνουν λόγο για πτώση της επισκεψιμότητας από 15% στο 4,16% στο σύνολο της «κίνησης» των ποιοτικών online εφημερίδων.

Η πτώση αυτή μεταφράζεται σε 332.800 μοναδικούς επισκέπτες των Times εκ των οποίων, σύμφωνα με στοιχεία της εφημερίδας, οι 150.000 έχουν προχωρήσει σε εγγραφή και οι 15.000 από αυτούς συμφώνησαν να πληρώσουν συνδρομή.

 

21/07/2010 - kathimerini.gr με πληροφορίες από Guardian

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;