Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

facebook vs googleΟι χρήστες του Διαδικτύου στις Η.Π.Α. το τελευταίο διάστημα περνούν λίγο περισσότερο χρόνο στην κοινωνικοποίηση τους στο Facebook από την αναζήτηση στο Google, σύμφωνα με τα νέα δεδομένα που δημοσιοποίησε η εταιρία έρευνας αγοράς ComScore.

Συγκεκριμένα τον μήνα Αύγουστο, οι χρήστες του διαδικτύου δαπάνησαν 41.1 εκ. λεπτά στο Facebook, αντιπροσωπεύοντας το 9,9 τοις εκατό του συνολικού αριθμού λεπτών που δαπανώνται online το μήνα.

Για το μήνα Αύγουστο, το Yahoo αποδείχτηκε το τρίτο πιο δημοφιλές online στέκι, με τους χρήστες να δαπανούν 37.7 εκ. λεπτά, ή 9,1 τοις εκατό του συνολικού χρόνου.

Η στατιστική έρευνα που εκπόνησε η ComScore, βασίζεται στην ανάδραση μια ομάδας 2 εκατ. χρηστών περίπου, καθώς και από στοιχεία που συγκέντρωσε από διάφορες τοποθεσίες του Web.

Το Facebook έφθασε πρόσφατα παγκοσμίως τα 500 εκατομμύρια μέλη. Μερικές εκθέσεις δείχνουν ότι η ανάπτυξή του, τουλάχιστον στις Ηνωμένες Πολιτείες, έχει επιβραδυνθεί και κορεσθεί τους τελευταίους μήνες, μετά την ραγδαία άνοδο της τα τελευταία χρόνια.

Ωστόσο, σύμφωνα με την ComScore, το Facebook έχει ακόμη σημαντικά περιθώρια για να αναπτυχθεί έξω από τις ΗΠΑ, ιδιαίτερα σε χώρες που κυριαρχούν τοπικά κοινωνικά δίκτυα όπως η Ρωσία, η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα.

 

12/09/2010 - magoulaonline.gr

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;