Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

Αυτές τις μέρες θα δείτε στο Facebook & στο Google διαφημίσεις που σας πάνε σε σελίδα με δώρα από το Πλαίσιο...

πλαίσιο διαφήμιση

Γενικά έχω σε μεγάλη εκτίμηση το marketing του Πλαίσιου. Δεν είναι τέλειο αλλά είναι παρασάγγες καλύτερο από τις γελοιότητες του Multirama (παρόμοιο ή και μεγαλύτερο budget) και τα τραγικά λάθη του GetItNow. Βλέπω λοιπόν και σήμερα δελεαστικές και ενδιαφέρουσες προτάσεις, πχ για USB stick. Και επειδή είμαι τύπος grande κοιτάω τα πιο μεγάλα σε χωρητικότητα όπως αυτό το Adata που έχει και εγγύηση εφ’ όρου ζωής λέει.

Θυμάμαι τότε ένα άλλο που μου έκαναν δώρο πριν κάνα χρόνο. Μεγαλύτερης χωρητικότητας μάλιστα, ακόμα πιο ακριβό. Το οποίο μετά από ελάχιστη χρήση τα κακάρωσε ξαφνικά και αδικαιολόγητα. (Ούτε σε μαγνήτες ούτε σε extreme θερμοκρασίες το πήγα!)

Πηγαίνω λοιπόν περιχαρής στο Πλαίσιο:

«Απόδειξη;»
Ήταν δώρο, δεν θυμάμαι καν από ποιόν, πριν κάνα χρόνο.
«Α, πρέπει να βρείτε τουλάχιστον κωδικό πελάτη.» Ο πωλητής έχει αρχίσει να το ευχαριστιέται μου φαίνεται.
Μα, αφού έχει εγγύηση εφ’ όρου ζωής, δεν μπορείτε εσείς να το στείλετε στον προμηθευτή σας; ρωτάω ευγενικά.
«Α, δεν γίνεται! Και που ξέρουμε ότι δεν το βρήκατε εδώ έξω στον δρόμο;»...

Με ξαπόστειλε με τη μια λόγω…βλακείας. Μπορεί το κατάστημα της Κηφισιάς να πηγαίνει άπατο σε πωλήσεις και να σκοτώνουν μύγες αλλά έχουν καλύτερα πράγματα να κάνουν από το να ασχολούνται με εμένα φαίνεται.

πλαίσιο | εγγύηση εφ' όρου ζωήςΕδώ, όσο καλό marketing κι αν κάνουν, συγκρούονται με την πραγματικότητα. Customer service μηδέν. Δεν πα να βάζετε αφίσες χαμογελαστά μουτράκια στη βιτρίνα, εμένα με χάσατε παιδιά. Το είδος έχει εγγύηση εφ’ όρου ζωής και την διαφημίζετε στην ιστοσελίδα σας. Δεν είχε κατασκευαστεί καν πριν πολλά χρόνια να πεις ότι κυκλοφορεί εδώ και δεκαετίες… Τόσο απλό να το πάρετε και να βάλετε στην επόμενη παρτίδα επιστροφών από Adata κι άλλο ένα (δικός σας προμηθευτής άλλωστε, εγώ δεν έχω νταραβέρια μαζί τους – ακόμα);

Τι μένει λοιπόν σαν επιλογή; Να τα κάνω όλα μόνος μου. Θα αρχίσω να ψάχνω στο διαδίκτυο το δίκιο μου με τον κατασκευαστή και μιας και είμαι εκεί, θα προτιμήσω να κάνω και τα Χριστουγεννιάτικά μου ψώνια online μάλλον. Έτσι δουλεύει η ικανοποίηση πελάτη.

(Το προηγούμενο επεισόδιο με το Πλαίσιο είχε καταλήξει με πιστωτικό και δωρεά εκ μέρους μου 1.300 ευρώ σε φιλανθρωπίες. Είχα κατεβάσει σε ένδειξη καλής θέλησης το άρθρο καθότι μου το ζήτησαν τότε, αλλά τώρα αποφάσισα ότι μάλλον πρέπει να επανέλθει! Παιδιά σοβαρευτείτε στην εξυπηρέτηση πελάτη, μόνο έτσι πολεμιέται η κρίση!)

 

14/12/2010 - alexanderchalkidis.com

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;