19 Δεκεμβριου 2010
Posted in
Επικαιρότητα
Αυτές τις μέρες θα δείτε στο Facebook & στο Google διαφημίσεις που σας πάνε σε σελίδα με δώρα από το Πλαίσιο...
Γενικά έχω σε μεγάλη εκτίμηση το marketing του Πλαίσιου. Δεν είναι τέλειο αλλά είναι παρασάγγες καλύτερο από τις γελοιότητες του Multirama (παρόμοιο ή και μεγαλύτερο budget) και τα τραγικά λάθη του GetItNow. Βλέπω λοιπόν και σήμερα δελεαστικές και ενδιαφέρουσες προτάσεις, πχ για USB stick. Και επειδή είμαι τύπος grande κοιτάω τα πιο μεγάλα σε χωρητικότητα όπως αυτό το Adata που έχει και εγγύηση εφ’ όρου ζωής λέει.
Θυμάμαι τότε ένα άλλο που μου έκαναν δώρο πριν κάνα χρόνο. Μεγαλύτερης χωρητικότητας μάλιστα, ακόμα πιο ακριβό. Το οποίο μετά από ελάχιστη χρήση τα κακάρωσε ξαφνικά και αδικαιολόγητα. (Ούτε σε μαγνήτες ούτε σε extreme θερμοκρασίες το πήγα!)
Πηγαίνω λοιπόν περιχαρής στο Πλαίσιο:
Με ξαπόστειλε με τη μια λόγω…βλακείας. Μπορεί το κατάστημα της Κηφισιάς να πηγαίνει άπατο σε πωλήσεις και να σκοτώνουν μύγες αλλά έχουν καλύτερα πράγματα να κάνουν από το να ασχολούνται με εμένα φαίνεται.
Εδώ, όσο καλό marketing κι αν κάνουν, συγκρούονται με την πραγματικότητα. Customer service μηδέν. Δεν πα να βάζετε αφίσες χαμογελαστά μουτράκια στη βιτρίνα, εμένα με χάσατε παιδιά. Το είδος έχει εγγύηση εφ’ όρου ζωής και την διαφημίζετε στην ιστοσελίδα σας. Δεν είχε κατασκευαστεί καν πριν πολλά χρόνια να πεις ότι κυκλοφορεί εδώ και δεκαετίες… Τόσο απλό να το πάρετε και να βάλετε στην επόμενη παρτίδα επιστροφών από Adata κι άλλο ένα (δικός σας προμηθευτής άλλωστε, εγώ δεν έχω νταραβέρια μαζί τους – ακόμα);
Τι μένει λοιπόν σαν επιλογή; Να τα κάνω όλα μόνος μου. Θα αρχίσω να ψάχνω στο διαδίκτυο το δίκιο μου με τον κατασκευαστή και μιας και είμαι εκεί, θα προτιμήσω να κάνω και τα Χριστουγεννιάτικά μου ψώνια online μάλλον. Έτσι δουλεύει η ικανοποίηση πελάτη.
(Το προηγούμενο επεισόδιο με το Πλαίσιο είχε καταλήξει με πιστωτικό και δωρεά εκ μέρους μου 1.300 ευρώ σε φιλανθρωπίες. Είχα κατεβάσει σε ένδειξη καλής θέλησης το άρθρο καθότι μου το ζήτησαν τότε, αλλά τώρα αποφάσισα ότι μάλλον πρέπει να επανέλθει! Παιδιά σοβαρευτείτε στην εξυπηρέτηση πελάτη, μόνο έτσι πολεμιέται η κρίση!)
14/12/2010 - alexanderchalkidis.com
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV