20 Ιανουαριου 2011
Posted in
Επικαιρότητα
Το δυναμικό «comeback» της Google στη Λαϊκή Δημοκρατίας της Κίνας.
Ένα χρόνο μετά την κατά μέτωπο σύγκρουση της Google με την κινεζική κυβέρνηση σχετικά με θέματα λογοκρισίας και hacking, η εταιρεία- κολοσσός του χώρου του ίντερνετ επανέρχεται στην κινεζική αγορά, επικεντρωνόμενη στους τομείς της προβολής διαφημίσεων και των εξαγωγών.
Αν και εκτιμάται πως η επάνοδος της Google στην Κίνα θα είναι κάπως δύσκολη, η εταιρεία φαίνεται να είναι ικανή να «ξαναχτίσει» την παρουσία της στη μεγαλύτερη αγορά ίντερνετ του κόσμου, με πάνω από 450.000.000 χρήστες.
«Αν πιστεύω αν μπορούν να καταφέρουν; Ναι, η αγορά εξακολουθεί να αναπτύσσεται πολύ γρήγορα, και ένα μικρό κομμάτι μίας μεγάλης πίτας εξακολουθεί να είναι ένα μεγάλο κομμάτι» είπε ο Τ.Ρ Χάρινγκτον, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας συμβούλων μάρκετινγκ Darwin Marketing.
Η αγορά μηχανών αναζήτησης στην Κίνα έφτασε να έχει συνολική αξία 11 εκατομμυρίων γουάν (1,7 δισεκατομμύρια δολάρια) το 2010 και αναμένεται να σημειώσει ανάπτυξη της τάξης του 50% κάθε χρόνο στην επόμενη τετραετία.
Αν και πιστεύεται πως το μερίδιο της Google στην κινεζική «αρένα» μηχανών αναζήτησης θα συνεχίσει να μειώνεται για μερικά χρόνια ακόμα, το μέγεθος της αγοράς από μόνο του, με τα κέρδη που αυτό συνεπάγεται, φαίνεται ικανό να δώσει μία «περίοδο χάριτος» στην εταιρεία.
Ο σχεδιασμός της Google αυτή τη φορά έχει να κάνει με την προσέγγιση κινεζικών εταιρειών οι οποίες θέλουν να διαφημιστούν στο εξωτερικό. Οι αναλυτές της εταιρείας πιστεύουν πως οι Κινέζοι εξαγωγείς, οι οποίοι αναζητούν εναγωνίως όλο και πιο αποτελεσματικούς τρόπους να προσεγγίσουν καταναλωτικά κοινά εκτός Κίνας, θα σπεύσουν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες που τους παρέχει η δημοφιλής μηχανή αναζήτησης της Google.
Επίσης, η εταιρεία φαίνεται να αλλάζει τη στρατηγική της, επιδιώκοντας πλέον να προσεγγίσει μικρού και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις. Ακόμη, εντός του έτους η Google σκοπεύει να αυξήσει το προσωπικό της που εργάζεται στις πωλήσεις στην Κίνα.
Τον περασμένο Ιανουάριο, η Google είχε ανακοινώσει πως αποσύρεται από την Κίνα μετά από ένα σοβαρό περιστατικό hacking και ότι δεν σκόπευε να συνεχίσει να ακολουθεί την πολιτική λογοκρισίας στις αναζητήσεις. Ακολούθησαν μήνες διαμάχης ανάμεσα στην εταιρεία και την κινεζική κυβέρνηση, που οδήγησαν σε μειωμένη παρουσία της Google στην Κίνα.
13/01/2011 - kathimerini.gr με πληροφορίες από Reuters
τελευταία άρθρα
- Ασφάλεια των δεδομένων μας: Μια εξαρχής χαμένη υπόθεση...
- Πώς η Tesla επαναστατικοποίησε την ηλεκτροκίνηση
- Terramaster F4-423: Το NAS που θέλει να τα κάνει όλα (και να συμφέρει)
- Synology DS923+
- Συγκριτικό δωρεάν NAS προγραμμάτων 2023
- Windows 11
- Apple M1: Επανάσταση στους επεξεργαστές ή κόλπο του (Apple) marketing;
- USB 4.0 - Το next big thing της πληροφορικής
- Εξηγώντας το SMR σκάνδαλο των κατασκευαστών σκληρών δίσκων
- Συγκριτικό προγραμμάτων NAS, έτος 2020
δημοφιλή άρθρα / νέα
- Οι ελληνικές εφημερίδες στο διαδίκτυο
- Ducky 1008 Black ALPS: Ένα φθηνό gaming keyboard
- Σπάζοντας το WPA/WPA2 ασύρματο δίκτυο σε λίγες ώρες
- Chat Roulette: Νέα μόδα online chat
- Συγκριτικό WinZip vs. WinRar vs. 7-Zip: Ποιο είναι το καλύτερο συμπιεστικό σήμερα;
- Πώς να κάνετε τον υπολογιστή σας γρηγορότερο σε 5'
- ΟΣΕ: Κράτηση εισιτηρίων μέσω διαδικτύου
- Digea: Γιατί η ψηφιακή τηλεόραση δεν έχει την ποιότητα εικόνας που θα θέλαμε;
- Ποια κάρτα γραφικών να αγοράσω;
- Φτηνά laptop: Compaq Presario CQ61 - 410SV