Διαφήμιση
( 0 ψήφοι )

mixi.jpΤο Facebook φαίνεται πως θα δύσκολα θα μπορέσει να ξεπεράσει το κοινωνικό δίκτυο Mixi στην Ιαπωνία, έπειτα από την πρόταση της εταιρίας του Ζάκερμπεργκ για θέσεις εργασίας στα νέα γραφεία του Facebook στο Τόκιο, δεν είναι αρκετή για να κάνει τους χρήστης του νησιού της Άπω Ανατολής να φύγουν από την εταιρία Mixi και να μεταπηδήσουν στη διασημότερη ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο.

Ο Ρόμπερτ Γκόλντμπεργκ της εταιρίας διαδικτυακών παιχνιδιών Zynga (βλ. Farmville, Mafia Wars κτλ.), αναφέρει πως το Facebook ίσως να μην καταφέρει να κυριαρχήσει στην ιαπωνική αγορά. Η Zynga πάντως την γιαπωνέζικη έκδοση του Farmville την κυκλοφόρησε μόνο στο Mixi...

Το Facebook, το οποίο έχει περισσότερους από 620 εκατομμύρια χρήστες και καινούρια αποτίμηση άνω των 80 δισ. δολαρίων, προσπαθεί τελευταία να ανοίξει τα φτερά του στην Ιαπωνία, στη Ρωσία και σε άλλες χώρες με μικρή διαδικτυακή παρουσία. Η Mixi έχει 22 εκατομμύρια χρήστες στην Ιαπωνία, έναντι των περίπου 2 εκατομμυρίων Γιαπωνέζων οι οποίοι είναι χρήστες του Facebook.

Το Facebook πρόσφατα έφτιαξε πιο απλές επιλογές ασφάλειας μετά από παρέμβαση δικηγόρων και νομικών προσώπων στις Η.Π.Α για το θέμα προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Η Mixi, πάντως, φαίνεται να «ταιριάζει» πιο πολύ στους Γιαπωνέζους αφού τους προσφέρει μεγαλύτερο και αποκλειστικότερο έλεγχο στο ποιος ή ποια θα μπορεί να δει τα σημεία των προφίλ. Επίσης, οι χρήστες του Mixi μπορούν να στέλνουν και σύντομα μηνύματα τύπου… Twitter με 150 χαρακτήρες maximum.

Με τον ανταγωνισμό, πάντως, που δέχεται τον τελευταίο κιαρό η Mixi Inc., δεν είναι άξιο απορίας γιατί οι μετοχές τις έχουν πέσει ελαφρώς σε αξία (5,8%). Περιμένουμε να δούμε κατά πιο τρόπο ο Ζάκερμπεργκ θα μπορέσει να «βγει από πάνω» (αν μπορέσει) σε αυτή τη μάχη.

 

protothema.gr / bloomberg.com

 

Διαβάστε επίσης:

δημοψήφισμα

Νέα επικαιρότητας: Ποιότητα ή ποσότητα;